logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سازمان حفاظت محیط زیست:

فعالیت 1012 سمن حوزه محیط زیست در کشور/ سازمان حفاظت محیط زیست بدنبال به‌روز کردن سیستم‌ها و تامین تجهیزات مدرن است

فعالیت-1012-سمن-حوزه-محیط-زیست-در-کشور-سازمان-حفاظت-محیط-زیست-بدنبال-به‌روز-کردن-سیستم‌ها-و-تامین-تجهیزات-مدرن-است
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مدیریت جدید سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه جدی هم برای به‌روز کردن سیستم و هم تجهیزات از حیث نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد داشت.

به گزارش موج رسا; نورالله مرادی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای تامین تجهیزات مدرن اظهار داشت: مدیریت جدید سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه جدی هم برای به‌روز کردن سیستم و هم تجهیزات از حیث نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم اما وسیله نقلیه و سایر امکانات مورد نیاز حفاظت از محیط زیست در دوره جدید تا حد توان تامین خواهد شد.

مرادی در خصوص وضعیت تجهیزات محیط زیستی کشور نسبت به استانداردهای جهانی گفت: در بخش تجهیزات، آنقدر هم وضعیت بدی نسبت به استاندارد جهانی نداریم.

وی افزود: شاید تعداد محیط‌بانان در سطح کشور کم باشد اما شرایط کشور در حوزه تجهیزات، خیلی بد نیست.

مرادی تصریح کرد: در خصوص تامین تجهیزات محیط زیستی تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم اما مدیریت جدید، تمام تلاش خود را می‌کند که حتماً به یک سطح مقبولی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه عالمانه و توجه همه‌جانبه به حوزه محیط زیست در دوره جدید مدیریت وجود دارد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود 1012 سازمان مردم‌نهاد حوزه محیط زیست در سطح کشور گفت: بخش عمده‌ای از این سمن‌ها فعال هستند اما تلاش می‌کنیم که باز هم تعداد این سمن‌ها گسترش پیدا کند.

وی اظهار داشت: تعداد سمن‌های فعال محیط زیست باید گسترش یابد چرا که بدون حضور سمن‌ها نمی‌توان کاری را پیش برد.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهوری، افزایش تعداد سمن‌ها جزء برنامه‌های مهم و جدی سازمان در دوره جدید است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر