logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مشکل پرونده‌های قضایی سرجین بافت حل شد

مشکل-پرونده‌های-قضایی-سرجین-بافت-حل-شد
رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد حل مشکل واحد تولیدی سرجین بافت که در سفر رئیس جمهور به استان زنجان مورد تاکید و بررسی قرار گرفت گفت: مشکل پرونده‌های قضایی این واحد تولیدی برطرف شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رای‌های صادره توسط قضات به نفع شرکت سرجین بافت، اظهار کرد: بانک مرکزی به بانک صادرات اعلام نکرده بود که رفع تعهدات ارزی بلامانع است.

وی بیان کرد: عدم ابلاغ این موضوع به بانک صادرات موجب شده که بانک صادرات علی رغم دستور استاندار زنجان به رای‌های صادره قضات اعتراض می‌کند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه استاندار زنجان شخصا پیگیری های لازم را از رئیس بانک مرکزی و معاون مربوطه در این خصوص را انجام داده است، تصریح کرد: رئیس بانک مرکزی دستورات لازم را جهت اجرای اقدامات لازم، برای حل این مشکل را صادر کرد.

وی با بیان اینکه با این اقدام مشکل پرونده های قضایی سرجین بافت حل می‌شود، عنوان کرد: برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که سرجین بافت تا یک ماه آینده فعالیتش را شروع می‌کند؛ اما این گونه نیست.

فغفوری با بیان اینکه برخی از ماشین آلات مورد نیاز سرجین بافت تازه از گمرک ترخیص شده و برخی هنور در گمرک است، ادمه داد: نصب و راه اندازی برخی از این ماشین آلات در داخل شرکت زمان چند ماهه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی شرکت سرجین بافت، مشکل پرونده های قضایی این شرکت بود، ابراز کرد: مشکل پرونده های قضایی این واحد حل شده است و خبر های خوبی در روز‌های آینده خواهد رسید.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر