logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۴۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور رقم خورد؛

وزنه‌بردار زنجانی مدال طلای مسابقات کشوری را بر گردن آویخت

وزنه‌بردار-زنجانی-مدال-طلای-مسابقات-کشوری-را-بر-گردن-آویخت
مهدی کرمی وزنه بردار زنجانی در مسابقات لیگ برتر کشور موفق به کسب مدال طلا و عنوان برترین وزنه بردار شد.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور برگزار شد و این مسابقات فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: 7 وزنه بردار زنجانی در تیم های مختلف در این رویداد ورزشی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به حضور مهدی رحمانی وزنه بردار زنجانی در تیم رعد پدافند هوایی، ابراز کرد: رحمانی برای این تیم امتیازات خوبی را کسب کرد.

نائب رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان با بیان اینکه حسین نجفی و مهدی کرمی در تیم ملی حفاری حضور داشتند، تصریح کرد: حسین نجفی در اولین حضور در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی با بیان اینکه کرمی در این رویداد موفق به کسب مدال طلا شد، ادامه داد: باتوجه به حضور سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان در وزن 109 کیلوگرم، کرمی با رقابت بسیار نزدیک موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نصرتی با بیان اینکه کرمی توانست بالاترین امتیاز را در جدول امتیازات از آن خود کند، ادمه داد: مهدی کرمی به عنوان وزنه بردار برتر انتخاب شد.

وی تاکید کرد: کرمی در این رویدا ورزشی توانست با مهار 179 کیلوگرم یک ضرب و 224 گیلوگرم دو ضرب عنوان قهرمانی 109 کیلوگرم را ازآن خود کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر