logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تقدیر ویژه از معاونت های خبر و صدای مرکز زنجان در آیین تجلیل از برترین های استانی رسانه ملی

تقدیر-ویژه-از-معاونت-های-خبر-و-صدای-مرکز-زنجان-در-آیین-تجلیل-از-برترین-های-استانی-رسانه-ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تقدیر ویژه  از معاونت های خبر و صدای مرکز زنجان در آیین تجلیل از برترین های استانی رسانه ملی خبر داد.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت های انتخاباتی این مرکز از دیماه 95 تا 13 خرداد ماه 96 ادامه داشت اعلام کرد: در این مدت 463 ساعت و 25 دقیقه برنامه از صدا ، سیما و خبر مرکز زنجان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تهیه و پخش شد.

صفری افزود : کارکنان معاونت صدا 19 عنوان برنامه در مجموع در بیش از 200 ساعت تهیه کردند و از طریق امواج رادیویی به گوش شنوندگان رساندند.

وی به فعالیت های انتخاباتی معاونت سیما هم اشاره کرد و گفت : همکاران ما در واحد سیما هم 198 ساعت برنامه در 15 عنوان تهیه کردند که در ساعات مختلفی از شبانه روز برای تبیین و تشریح انتخابات تقدیم ببینندگان برنامه های شبکه استانی اشراق شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه معاونت خبر هم در مدت فعالیت 6 ماهه انتخاباتی بیش از 3 هزار و 867 دقیقه برنامه تهیه کرد افزود : این میزان شامل هزار و 695 برنامه مختلف در قالب خبر ، گزارش ، تفسیر ، برنامه های تولیدی و گفتگوهای زنده خبری بود که علاوه بر تبیین و تشریح انتخابات ، معیارهای انتخاب اصلح را نیز معرفی کند.

صفری با اشاره به ارتقاء کیفیت برنامه های این مرکز در انتخابات گفت: خوشبختانه نتیجه این فعالیت های شبانه روزی افزایش 35 درصدی تولید برنامه های انتخاباتی نسبت به انتخابات های گذشته بوده است.

وی افزود : مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان زنجان مهر تائیدی بر کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لبیکی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به موفقیت های این مرکز اشاره کرد و گفت : معاونت خبر مرکز زنجان بخاطر تهیه و پخش بسته انتخاباتی مردم از مردم که موفق به کسب رتبه الف و برتر و گزارش خبری هوای امنیت که موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز استان ها شده در مراسمی در پایتخت تجلیل شد.

صفری همچنین از کسب رتبه برتر معاونت صدای مرکز زنجان خبر داد و افزود : برنامه رادیویی شب یلدا نیز که عنوان برتر جشنواره URTI فرانسه را کسب کرده بود در این مراسم تجلیل شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر