logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۴۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

اجرای پروژه‌های آبرسانی در ۲۶ روستای استان زنجان/۲۵۰ گروه جهادی در زنجان دارای مجوز هستند

اجرای-پروژه‌های-آبرسانی-در-۲۶-روستای-استان-زنجان-۲۵۰-گروه-جهادی-در-زنجان-دارای-مجوز-هستند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: ۲۶ روستای استان زنجان در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که طرح‌های آبرسانی از طریق گروه‌های جهادی اجرایی می‌شود.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در حال توزیع در مناطق محروم استان زنجان است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته از نظر زیرساخت‌ها و نرم‌افزاری کارهای بنیادی و ظرفیت سازی انجام شده است، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی در سامانه اطلس ساماندهی می‌شوند و نهادهای حاکمیتی از طریق این سامانه گروه‌های جهادی را برای اجرای پروژه‌ها شناسایی می‌کنند.

این مسئول از صدور مجوز قانونی به گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: ۲۵۰ گروه جهادی در استان زنجان دارای مجوز هستند که این امر موجب تسهیلگری فعالیت‌های گروه‌های جهادی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: سومین انتخابات شورای گروه‌های جهادی برگزار می‌شود که این موضوع موجب فعالتر شدن گروه‌های جهادی می‌شود.

پیری برضرورت مطالبه گر بودن گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی در راه خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال خالصانه و فی سبیل‌الله خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با استقرار دولت جدید و براساس قانون اختیارات بسیج سازندگی، این سازمان در هشت عرصه و ۳۰۰ عنوان برنامه فعالیت می‌کند.

این مسئول یادآورشد: در بحث عملیاتی کردن پروژه‌های محرومیت زدائی باید گروه‌های جهادی فعالتر شده و در کنار دولت خدمات رسانی کنند تا شاهد تحولات بهتری در این زمینه باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای طرح‌های آبرسانی در استان زنجان توسط گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: ۲۶ روستا در استان زنجان در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که تلاش می‌شود این پروژه‌ها عملیاتی شود.

پیری یادآورشد: پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف آماده است که گروه‌های جهادی می‌توانند در این زمینه وارد شده و پروژه‌ها را اجرایی کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر