logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۴۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مطرح شد؛

پیش‌بینی رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی در افق توسعه اقتصادی استان زنجان/ بهره‌مندی ۹۵ درصدی روستاهای زنجان از نعمت گاز در سال آینده

پیش‌بینی-رشد-اقتصادی-۸.۷-درصدی-در-افق-توسعه-اقتصادی-استان-زنجان-بهره‌مندی-۹۵-درصدی-روستاهای-زنجان-از-نعمت-گاز-در-سال-آینده-
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی باید از نظر رشد اقتصادی به ۸.۷ درصد برسیم.

به گزارش موج رسا; سید محمد شعاعی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، اظهار داشت: گاز نعمت خدادادی است که در اقصی نقاط کشور مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همه بخش‌های مصارف خانگی، صنعتی و تجاری به گاز نیازمند هستیم و با توجه به رویکرد توسعه اقتصادی باید از نظر رشد اقتصادی به ۸.۷ درصد برسیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است نسبت به تامین گاز صنایع توجه ویژه‌ای در استان شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان افزود: مدیران باید بحران را به ضد بحران تبدیل کرده و با توجه به مشکلات موجود اقتصادی این بحران‌ها را مدیریت کنند.

رحیم سلیمانی‌نژاد، سرپرست شرکت کاز استان زنجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: امیدوارم در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری در استفاده از نیروهای کارآمد، جوان و متعهد موفق عمل کنم.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه شرکت ملی گاز یکی از مهمترین چالش‌ها در حوزه گاز بهینه سازی مصارف سوخت است، که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

موسی احمدلو مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ شهر استان زنجان دارای گاز بوده و از ۹۱۱ روستای موجود در استان ۶۱۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۸۴ درصد مردم روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار بوده و پروژه گازرسانی در ۵۸ روستا در مرحله طراحی و پیمان سپاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و پروژه‌های در حال اجرا، در سال آینده درصد بهره‌مندی روستاهای استان به ۹۵ درصد می‌رسد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه همه واحدها و محورهای صنعتی استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: تنها یک مورد از واحدهای صنعتی در شهر زنجان به دلیل مشکلات اجتماعی بهره‌مند از گاز نیست.

احمدلو بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به ۳۷۴ هزار مشترک در استان از نعمت گاز برخوردار هستند که این میزان از میانگین برخورداری از میانگین کشوری بالاتر است.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر