logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

آغاز دوباره اعطای وام بافت فرسوده در استان زنجان

آغاز-دوباره-اعطای-وام-بافت-فرسوده-در-استان-زنجان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین اعتبارات وام مسکن در بافت فرسوده، گفت: دولت برای ساخت مسکن در بافت فرسوده یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در نظر گرفته شده است.

سعید شاهین فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وام‌های مسکن در بافت فرسوده که از سال 87 شروع شده است، اظهار کرد: متاسفانه در شهریور ماه اعتباراتی که دولت برای این طرح در نظر گرفته بود تمام شد.

وی با اشاره به تامین اعتبارات وام مسکن در بافت فرسوده، ابراز کرد: دولت برای ساخت مسکن در بافت فرسوده یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در نظر گرفته شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین اعتبار وام مسکن در بافت فرسوده از منابع بانک‌ها، تصریح کرد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار ازمنابع مالی بانک‌ها برای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمایل مردم در ساخت و ساز در بافت فرسوده، عنوان کرد: از شهریور ماه که اعتبارت دولت در این حوزه تمام شد مراجعات زیادی در این حوزه وجود داشت.

شاهین فر با اشاره به اینکه نرخ سود وام های ساخت مسکن در بافت فرسوده بسیار پایین است، افزود: مشوق‌های دیگری برای ساخت مسکن در بافت فرسوده در نظر گرفته شده است که ظرفیت هایی برای ساخت مسکن در بافت فرسوده ایجاد کردهاست.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود اعتبارت در سامانه، بانک ها وام های ساخت مسکن در بافت فرسوده را تقبل نمی‌کرد، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت وام ساخت مسکن در بافت فرسوده به سامانه https://saman.mrud.ir/ مراجعه کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای ثبت نام در وام مسکن بافت فرسوده تا پایان سال محدویتی در نظر گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: هر کسی که بتواند تا پایان تشکیل پرونده بدهد وام را دریافت خواهد کرد.//ک

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ]
سلام بنده الان شش ماه برای تسهیلات بافت فریوده ثبت نام کردم اما هردفع به بانک مسکن مراجع میکنم میگن اعتبار نیومده باید از اداره راه و شهرسازی پیگیر باشین .تورو خدا مشکل مارو حل کنید پیگیر باشین .ممنون
فرم ارسال نظر