logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۴۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور:

سردار سلیمانی در دفاع از حرم یک امت بزرگ بود/ موشک باران عین الاسد موجب مبهوت ماندن دنیا در برابر عظمت نظامی ایران شد

سردار-سلیمانی-در-دفاع-از-حرم-یک-امت-بزرگ-بود-موشک-باران-عین-الاسد-موجب-مبهوت-ماندن-دنیا-در-برابر-عظمت-نظامی-ایران-شد
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: سردار دل‌ها مردانه در میدان ایستاد و جنگید و در دفاع از حرم خود یک امت بزرگ بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی ملی‌ترین چهره در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد در جامعه تنها نشانه ملی بودن را دارند، یادآور شد: اما به فرموده امام چنین افرادی یک شبه انقلاب را تحویل دشمن می‌دادند.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی در میدان‌های نبرد، بیان داشت: سردار دل‌ها مردانه در میدان ایستاد و جنگید و در دفاع از حرم خود یک امت بزرگ بود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور برضرورت توجه به وصیت‌نامه سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید به ابعاد گسترده این وصیت‌نامه از سوی همگان توجه و عمل شود.

حجت‌الاسلام پور خاقان بیان داشت: برای داشتن ایران ولایت مدار باید افراد پاکدست در سمت‌ها و جایگاه‌ها به کارگیری شوند چرا که در غیر این صورت به دلیل بی‌توجهی و تبلیغات سوء دشمنان به دست نااهلان افتاد و به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در این زمینه عمل نشد.

وی تصریح کرد: امروز سرباز ولایت و فردی مکتبی در راس مسئولان کشور قرار گرفته است که گرا و دست به دشمن نداده و از خزانه خالی سخن نمی‌گوید.

این مسئول با اشاره به تاکید دولت سیزدهم برای مقابله با فساد در جامعه، بیان داشت: امیدواریم اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور یادآور شد: نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت در حالی که همین سردار در سیل به کمک مردم آمده و خدمت می‌کرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر باثبات‌ترین کشور در منطقه است، افزود: این امنیت مدیون بصیرت رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: به برکت اقتدار نیروهای مسلح دشمن تاکنون نتوانسته نگاه چپی به نظام اسلامی کند و امروز هم این اقتدار در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود.

این مسئول موشک باران عین الاسد را موجب مبهوت ماندن دنیا در برابر عظمت نظامی ایران عنوان کرد و گفت: برگزاری مانور بزرگ پیامبر اعظم(ص) به عربده کشی‌های صهیونیست‌ها برای حمله به ایران پایان داد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور سازمان قضایی را بازوی توانمند برای اعمال مدیریت و فرماندهی نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: این سازمان به دنبال حفظ سلامت نیروهای مسلح کشور است.

حجت‌الاسلام خاقان پور یادآور شد: برنامه‌های سازمان قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده و تلاش این است آمار قضایی نیروهای مسلح استان زنجان همچنان صفر باقی بماند.

وی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای سیاست‌های فرمانده کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی به منظور پیشگیری از وقوع جرم فعالیت می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر