logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۴۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نظام اسلامی در میدان جنگ سخت و نرم و مذاکرات عقب‌نشینی نمی‌کند/ نیروهای نظامی در آمادگی کامل هستند

نظام-اسلامی-در-میدان-جنگ-سخت-و-نرم-و-مذاکرات-عقب‌نشینی-نمی‌کند-نیروهای-نظامی-در-آمادگی-کامل-هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در میدان جنگ سخت، جبهه نرم و مذاکرات نباید عقب نشست چرا که رمز پیروزی ما حضور در صحنه است

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، اظهار داشت: خدمات نیروهای انتظامی بر کسی پوشیده نبوده و عشق و اردات مردم نسبت به این نیرو موج می‌زند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی در قالب رزمندگان، ارتشیان، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: امروز به برکت خون شهدا نیروهای نظامی در اوج عزت و قدرت گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان هستند.

این مسئول با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی، بیان داشت: رزمندگان اسلام همانگونه که در دوران دفاع مقدس در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کردند امروز هم آماده دفاع از نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: دفاع هشت ساله مردم ایران از نظام اسلامی ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده و امروز هم رزمندگان در دفاع از ولایت و پاسداری از دین خدا جانبازی و سربازی می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح در کشور موجب اقتدار و امنیت کشور شده است، افزود: دیروز شهدا از جان خود گذشته و امنیت نظام اسلامی را تامین کردند تا وجبی از خاک کشور در اختیار بیگانگان قرار نگیرد.

وی با اشاره به تجارب چندین ساله در برابر دشمنان نظام اسلامی، بیان داشت: هر کجا عقب نشینی کرده‌ایم تلفات داده‌ایم اما هر چه در برابر دشمن مقاومت کرده‌ایم عزت و اقتدار نصیب کشور شده است.

این مسئول یادآور شد: امروز هم باید از اهداف خود در میدان جنگ سخت، جبهه نرم و مذاکرات نباید عقب نشست چرا که رمز پیروزی ما حضور در صحنه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر