logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۴۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ورود سامانه بارشی جدید از امروز

ورود-سامانه-بارشی-جدید-از-امروز
سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور از امروز خبر داد و اعلام کرد: در نیمه شرقی کشور سامانه بارشی فعال است و در نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان بارش شدت خواهد داشت.

به گزارش موج رسا;  ‌بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور است که شدت بارش در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواهد بود و این سامانه به تدریج از نوار شرقی کشور خارج می‌شود.

بنا بر این گزارش از بعدازظهر امروز با ورود موج دیگری به شمال غرب کشور بارش پراکنده برف و باران در شمال‌غرب و غرب آغاز خواهد شد.
 
فردا با شمالی شدن جریان روی دریای خزر، گستره بارش‌ها سواحل شمالی و شمال شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد و در سایر مناطق به جز نوار جنوبی کشور بارش باران و برف، گاهی وزش باد خواهیم داشت که در این روز شدت بارش‌ها در مازندران خواهد بود.
 
روز پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که از اواخر وقت این روز، سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.
 
روز جمعه این هفته آسمان بیشتر مناطق کشور آفتابی خواهد بود.
 
امروز در شرق و جنوب‌شرق کشور به ویژه جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد.
 
خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در دو روز آینده و دریای خزر فردا مواج است.
 
آسمان تهران امروز قسمتی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای۱ و حداکثر دمای۹درجه سانتیگراد و فردا نیمه ابری تا ابری و احتمال بارش پراکنده باران و وزش باد با حداقل دمای ۲  و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
بندرعباس امروز با بیشینه دمای ۲۲درجه بالای صفر گرم‌ترین و تبریز با  دمای یک درجه بالای فر سردترین مرکز استان‌ در کشور است./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر