logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۴۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی_امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات حوزه توانمند سازی/ جمع‌آوری معتادان متجاهر از اولویت‌ها است

ضرورت-توزیع-عادلانه-اعتبارات-حوزه-توانمند-سازی-جمع‌آوری-معتادان-متجاهر-از-اولویت‌ها-است-
معاون سیاسی_امنیتی استاندار زنجان گفت: توزیع اعتبارات برای حوزه توانمند سازی باید عادلانه بوده و بر اساس میزان فعالیت سمن‌ها اختصاص یابد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی استان زنجان، برضرورت همکاری لازم برای اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه اعتیاد تاکید کرد و گفت: ظرف ۱۰ روز آینده این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی جمع‌آوری معتادان متهاجر را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: نباید معتادان متهاجر در جامعه رها شوند چرا که چنین وضعیتی بدآموزی برای افراد جامعه دارد.

این مسئول میزان اعتبارات برای طرح‌های توانمندسازی را کم عنوان کرد و گفت:  توزیع اعتبارات برای حوزه توانمند سازی باید عادلانه بوده و بر اساس میزان فعالیت سمن‌ها اختصاص یابد.

معاون سیاسی_امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت نظارت بر اجرای طرح‌های پژوهشی از سوی موسسات مردم نهاد تاکید کرد و گفت: عملکرد و اولویت پیشگیرانه موسسات و سمت‌ها باید مورد توجه باشد.

رفیعی ادامه داد: طرح‌هایی که برای حمایت ارائه می‌شود باید منطقی و در چارجوب اهداف ستاد مواد مخدر استان باشد ضمن اینکه طرح‌ها از قبل چکش‌کاری شود تا تصویب آنها تسریع یابد.

وی گفت: توجه به اولویت پیشگیری و آگاه‌سازانه و اشتغالزا بودن در طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد./ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر