logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۸۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اعتبارات دولتی برای کارهای تحقیقاتی محدود است

اعتبارات-دولتی-برای-کارهای-تحقیقاتی-محدود-است
استاندار زنجان با بیان اینکه در کارهای پژوهشی باید اعتبارات دولتی را کنار بگذاریم، گفت: باید برای کارهای تحقیقاتی به سراغ صنایع برویم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی جلسه ستاد کارگروه آپ‌فن استان زنجان با بیان اینکه منتظر می‌مانم تا ببینم نتیجه تحقیقات این کار گروه چه خروجی خواهد داشت، اظهار کرد: من این تحقیات را پیگیری خواهم کرد تا به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه برخی از این پروژه ها زمان زیادی نیاز ندارند و زمان 12 ماهه برای این پروژها زیاد است، ابراز کرد: برخی از این پروژه ها زمان 3 ماهه لازم دارند تا به نتیجه برسند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم دستگاهی بسازیم و یا راه اندازی کنیم نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: این پروژه ها تحقیقاتی هستند و به زمان کمتری برای به نتیجه رسیدن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه برای پروژه‌های تحقیقاتی این کارگروه فقط یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بودجه استان در سال آینده بیش از 8 هزار میلیار تومان است و این رقم، رقم بسیار کوچکی است و نباید این حجم از انرژی را صرف آن کرد.

افشارچی با بیان اینکه بهتر است این اعتبارات را در پروژه‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی سرمایه گذاری کنیم، ابراز کرد: در این صورت دانشگاه ها بر اساس نیازهای استان پایان نامه‌های دانشجویی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه در کارهای پژوهشی این شکلی باید اعتبارات دولتی را کنار بگذاریم، تصریح کرد: باید برای کارهای تحقیقاتی به این روش سراغ صنایع برویم.

استاندار زنجان با بیان اینکه این پروژه‌های تحقیقاتی به صورت دقیق اولویت‌بندی شده است، ادماه داد: این نشان دهنده آن است که اولویت بندی کارهای تحقیقاتی استان درست بوده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر