logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۴۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تیم اقتصادی استان باید نگاه تسهیلگرانه به مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشد

تیم-اقتصادی-استان-باید-نگاه-تسهیلگرانه-به-مشکلات-واحدهای-تولیدی-داشته-باشد
استاندار زنجان با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اینکه جلسات این کارگروه به دلیل اهمیت آن به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود، گفت: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار داشت: هدف از تشکیل کارگروه این است که با همکاری و همفکری بین دستگاه‌های مختلف بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه تسهیل یعنی اینکه با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها ضمن مطرح شدن مشکلات واحدهای تولید به‌صورت موردی بتوان گوشه‌ای از این مشکلات را رفع و یا تسهیل کرد.

افشارچی با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اینکه جلسات این کارگروه به دلیل اهمیت آن به‌صورت هفتگی تشکیل می‌شود، تاکید کرد: تیم اقتصادی باید نگاه تسهیلگرانه به مسائل و مشکلات اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اختلاف نظرهایی که گاهی در بین دستگاه‌ها به وجود می‌آید، گفت: دستگاه‌ها در چنین مواقعی از مواضع خود باید کوتاه بیایند تا مشکل واحدهای تولیدی تسهیل یابد.

وی افزود: در این شرایط نباید سرمایه‌گذار و واحد تولیدی را قربانی کرد بلکه باید منافع عموم مردم را در نظر گرفت.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سامانه مدیریت فرآیند گفت: هم‌اکنون 65 درخواست در این سامانه در شبکه دستگاه‌های اجرایی، منتظر بررسی و مشخص کردن نحوه اجرا هستند.

وی با بیان اینکه تعداد درخواست‌های بلاتکلیف در 2 هفته قبل، 150 مورد بود، اظهار داشت: با دستور استاندار زنجان و پیگیری‌های انجام‌شده هم‌اکنون تعداد درخواست‌ها به 65 مورد رسیده است.

فغفوری با بیان اینکه 12 درخواست نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داریم، خاطرنشان کرد: این درخواست‌ها یا در کارگروه مطرح می‌شوند و یا قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب می‌رسند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در صورتی که این درخواست‌ها قبل از جلسه کارگروه در مرکز فوریت، مطرح و به تصویب دستگاه‌ها برسد جزء مصوبات کارگروه محسوب می‌شود.

به گزارش موج رسا؛ مسائل و مشکلات 4 واحد تولیدی در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر