logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

منصرف کردن مسلمانان از پی‌گیری مسئله فلسطین از پروژه‌های قدرتهای استکباری است

منصرف-کردن-مسلمانان-از-پی‌گیری-مسئله-فلسطین-از-پروژه‌های-قدرتهای-استکباری-است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت : خسته و منصرف کردن مسلمانان از پی‌گیری مسئله فلسطین از پروژه‌های قدرتهای استکباری و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: مبارزه بارژیم صهیونیستی یکی از آرمان‎های بزرگ انقلاب اسلامی است که ملت ایران در این روز آزادی قدس شریف را فریاد خواهد زد.

وی بابیان اینکه آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی نباید در میان مسلمانان کمرنگ شود، ابراز کرد: اگر انقلاب اسلامی و آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی نبود به طور یقین اسراییل با برنامه‎های دقیق و نقشه‎های حساب‌شده خود، اکنون بر خاورمیانه و کشورهای اسلامی سیادت می‎کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با ابراز اینکه هدف اسراییل غصب نیل تا فرات است، عنوان کرد: بیت‌المقدس نقطه ثقل و کانون اسلامی و بهترین مکان برای تحقق اهداف شوم آن‌ها است که مورد غصب صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به فرمایش امامخمینی(ره) درباره اسراییل خاطرنشان کرد: به گفته ایشان اسراییل نیز باید مانند شاه از بین برود که امیدواریم به‌زودی محقق شود و در این راستا لازم است شیعه و سنی باهم متحد شوند.

جعفری با بیان اینکه چراکه به برکت جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی زمین‌گیر شده است گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری «اسرائیلی‌ها 25 ساله آینده را نخواهند دید».

وی خواستار تبیین آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها شد و اضافه کرد: رسانه‌ها باید در راستای این مهم گام بردارند و جامعه را با این آرمان هم سو کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه از سالهای گذشته کشورهای استکباری در پی آن هستند که مسئله فلسطین را کم‌رنگ کنند و ملتهای مسلمان را از پیگیری مسئله فلسطین منصرف کنند، اظهار داشت: خسته و منصرف کردن مسلمانان از پی‌گیری مسئله فلسطین از پروژه‌های قدرتهای استکباری و رژیم صهیونیستی بوده که خوشبختانه با حضور پرشور مسلمانان در روز قدس آنها نتوانسته‌اند مسئله فلسطین را در جهان اسلام کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز تجلی اراده مسلمانان جهان علیه رژیم اشغال‌گر قدس است، گفت: در شرایط فعلی جهان اسلام، حضور پر‌شور همه امت اسلام می‌تواند در عرصه منطقه‌ای و جهانی موثر باشد.

جعفری تصریح کرد: مردم بار دیگر با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس و فریادهای خروشان «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و نشان می‌دهند عزت و اقتدار امروز کشور را که با قطره قطره خون شهدا به دست آمده با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر