logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۴۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان

برگزاری-نخستین-جشنواره-کالا-و-محصولات-فرهنگی-استان-زنجان-
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی استان زنجان در دو بخش صنایع دستی، ملیله و مس برگزار می‌شود.

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: فراخوان ارسال آثار به هفتمین جشنواره کالاهای فرهنگی در کشور منتشر شده است که در راستای این جشنواره، زنجان نخستین جشنواره را در بخش کالاهای فرهنگی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پنج بهمن ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند، افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت گروهی و یا انفرادی در بخش هدایای فرهنگی مس و ملیله به این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول بیان داشت: جشنواره فیروزه به منظور گفتمان‌سازی مصرف و تولید فرهنگی و معرفی آثار هنرمندان و تولید کنندگان بومی استان زنجان برگزار می‌شود.

احمدخانی تصریح کرد: با توجه به تنوع محصولات فرهنگی استان زنجان دو اثر ملیله و مس به دبیرخانه برای ارسال آثار معرفی شده است که هنرمندان زنجانی می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی مهم برای ترویج استفاده از محصولات فرهنگی است، ادامه داد: سامانه jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir  برای ارسال آثار به این جشنواره معرفی شده است.

این مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار خود را به صورت دستی به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تحویل نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره فیلم، عکس و فضای مجازی در زنجان خبرداد و گفت: این جشنواره با عنوان فرشته رحمت ویژه جامعه پرستاری استان در حال اجرا است.

احمدخانی یادآور شد: این جشنواره در سه بخش عکس، فیلم و دلنوشته برگزار می‌‎شود که علاقه‌مندان آثار خود را در قالب‌های ذکر شده باید به این جشنواره ارسال کنند.

وی از پیگیری برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره منزوی خبرداد و گفت: در صورت نهایی شدن اطلاعات این جشنواره ارائه می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر