logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان زنجان:

محدودهای ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان اعلام شد

محدودهای-ترافیکی-روز-جهانی-قدس-در-زنجان-اعلام-شد

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گفت: به منظور برگزاري هرچه باشكوه‌تر راهپيمايي روز جهاني قدس محدوديت‌هاي ترافيكي در زنجان اعلام شد.

رمضان آفريدون در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: به منظور برگزاري هر چه باشکوهتر مراسم راهپيمائي روز جهاني قدس، آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، تردد و توقف کليه خودرو‌ها و موتورسيکلت‌ها در اين روز از ساعت 8 و 30 دقيقه صبح تا پايان مراسم در مسيرهاي اعلامي ممنوع است.

وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از ميدان قائم‌، كوچه مشكي‌، ميدان رسل به سمت مصلاي نماز جمعه از ساعت 8 و 30 دقيقه اعمال می‌شود.

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان زنجان بیان کرد: روز قدس‌، روز تجلي وحدت و روز اثبات وفاداري در دفاع از آرمان ها‌، ارزش‌هاي اسلامي و حمايت از مردم مظلوم است.

وی تصريح كرد: در اين روز تردد وسائل نقليه در ميدان قائم‌، كوچه مشكي‌، ميدان رسل به سمت مصلاي نماز جمعه و خيابان‌هاي اصلي و فرعي منتهي به اين مسير ممنوع خواهد بود.

آفريدون با تاكيد بر اينكه خودرو‌هاي پارک شده در اين مسيرها بوسيله جرثقيل به پارکينگ انتقال داده می‌شوند افزود: از مردم هميشه در صحنه زنجان تقاضا می‌شود که از پارک خودرو‌هاي خود در مسيرهاي اعلامي جدا خودداري كنند.

وی با تاكيد بر اينكه خيابان‌هاي منتهي به مسير اصلي راهپيمايي تا 50 متري مسدود می‌شود گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور‌سيكلت و دوچرخه نيز در زمان برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس نيز در ميسرهاي اعلامي ممنوع بوده و شهروندان عزيز مي‌توانند از خيابان‌هاي مجاور به عنوان مسير جايگزين استفاده كنند.

اعمال تدابیر امنیتی ویژه راهپیمایی روز قدس در زنجان

گفتني است، علاوه بر اجراي طرح‌هاي ترافيكي‌، طرح‌هاي ويژه انتظامي نيز در روز جهاني قدس در استان زنجان به اجرا در آمد و ماموران انتظامي علاوه بر شركت در راهپيمايي‌، نسبت به برقراري نظم، امنيت شهروندان تمهيدات ويژه‌اي را به اجرا خواهند گذاشت.

‌شايان ذكر است‌، از مردم انتظار مي‌رود همانند سال‌هاي گذشته با پليس همكاري گسترده داشته و موارد مشكوك را از طريق فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر