logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

دشمنان در رزمایش پیامبر اعظم به قدرت نظامی و دفاعی ایران پی بردند

دشمنان-در-رزمایش-پیامبر-اعظم-به-قدرت-نظامی-و-دفاعی-ایران-پی-بردند
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمن باید بداند که تهدیدات آنان هیچ تاثیری در اراده ایران اسلامی ندارد، گفت: دشمنان در رزمایش پیامبر اعظم قدرت نظامی و دفاعی ایران را به خوبی پی بردند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نمازجمعه شهرستان سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت و ترک محرمات الهی، اظهار کرد: والدین بهشت و جهنم انسان هستند.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که عده ای از مردم سلطانیه به آن دچار هستند، ابراز کرد: نداشتن آب، برق و گاز برای برخی خانواده در هوای سرد زمستان غیر قابل تحمل است. و من بارها این مشکلات را به مسئولان شهرستان و استان منعکس کرده ام.

امام جمعه سلطانیه بیان کرد: مسئولان بصورت جدی پیگیر مسائل باشند و آنها را بر طرف کنند و اینکه گفته شود غیر مجاز ساخته شده فایده ندارد و همان اول باید جلو ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که روز جهانی مقاومت نامگذاری شده، تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمنان و مستکبران باعث عقب نشینی دشمنان می شود‌ و برجام نشان داد هزینه عقب نشینی بیشتر از مقاومت است.

حسینی نسب با بیان اینکه دشمن باید بداند که تهدیدات آنان هیچ تاثیری در اراده ایران اسلامی ندارد، عنوان گرد: دشمن در رزمایش پیامبر اعظم قدرت نظامی و دفاعی ایران را به خوبی دریافت کرد.

 وی با بیان اینکه موشک های نقطه زن ایران اسلامی برای دشمنان بسیار ویرانگر خواهد بود و بهتر است انهدام عین الاسد را که در سالروز آن قرار داریم فراموش نکنند، افزود: آمریکا و غرب زور می گوید و چرا ما باید بخاطر داشته هایمان با آنان مذاکره کنیم و البته ایران اسلامی از مذاکره هراسی ندارد اما مذاکرات باید نتیجه محور باشد و دشمن تضمین بدهد که عهدشکنی نکند و توافق خوب رفع تحریمهای ظالمانه است و این ایران است که گزینه ها را مشخص می کند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خروج از زیر بار ظلم و سلطه مستکبران از اهداف و دستاوردها انقلاب اسلامی است چرا که قرآن هیچ راهی برای سلطه کافران بر مؤمنین قرار نداده بلکه مؤمن را عزیز قرار داده، ابراز کرد: ما انقلاب کردیم تا عزت مان را حفظ کنیم‌‌ تا زیر پرچم اسلام و ارزشهای اسلامی زندگی کنیم و تا آزاد و مستقل باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی در کشور و با بیان اینکه بیان خدمات نظام اسلامی به معنای انکار یا کتمان مشکلات نیست، تصریح کرد: ۸۰ درصد مردم در زمان پهلوی گرسنه بوده اند اما در نظام اسلامی نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و در دیگر نهادهای خیریه دست نیازمندان را می گیرند و در طرح رزمایش مواسات ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان سلطانیه در حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک شده است.

حسینی نسب با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب و شخصیتی بود که از دورن متحول شده بود و لذا می خواست جامعه را متحول کند، عنوان کرد: در واقع شهید سلیمانی یک انسان تراز عصر غیبت و ولایتمدار بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی  پیروز میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر و چهره بین المللی مقاومت بود و لذا یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و شهید سلیمانی را باید بعنوان یک مکتب نگاه کرد، ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرشناس‌ترین فرمانده ضد تروریسم بود و جبهه مقاومت خونخواه اوست و اخراج آمریکا از منطقه بعنوان انتقام راهبردی از برکات خونِ جریان ساز شهید سلیمانی است‌.

خطیب خطبه های نماز جمعه سلطانیه با تجلیل از شخصیت علامه حکیم مصباح یزدی و با بیان اینکه ایشان مجاهدی بود که نقشه و توطئه دشمن را می دید و به تهاجم فرهنگی دشمن باور داشت و لذا با آن به مقابله می پرداخت،  افزود: حقیقتا علامه مصباح یزدی همچون عمار، هم با بصیرت بود و هم  بصیرت آفرینی می کرد که طرح ولایت از یادگارهای ارزشمند این عالم انقلابی است.

حسینی نسب ادامه داد: علامه مصباح یزدی در اظهار حق زبان گویایی داشت و در بیان مواضع انقلابی صریح بود و در همه میدان های لازم حضور انقلابی داشت و حقیقتا خلاء علامه طباطبایی و شهید مطهری را جبران می کرد.

وی در پایان خطبه ها با تاکید بر حضور پرشور در برنامه های ایام فاطمیه سلطانیه به شخصیت والا و جایگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و با بیان اینکه در شهرستان سلطانیه بیش از ۲۰ مجلس عزاداری برگزار می شود، ابراز کرد: مراسم های عزاداری فاطمی هم تعظیم شعائر الهی و هم مودت به اهلبیت علیهم السلام و هم همراهی با حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از حریم امامت و ولایت است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر