logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

محدودسازی نام شهید سلیمانی در فضای مجازی، نشان از عمق نفوذ ایشان در جان آزادی‌خواهان دارد

محدودسازی-نام-شهید-سلیمانی-در-فضای-مجازی،-نشان-از-عمق-نفوذ-ایشان-در-جان-آزادی‌خواهان-دارد
امام جمعه خرمدره گفت: تلاش شبکه‌های اجتماعی وابسته به آمریکا در محدودسازی نام و مکتب سردار سلیمانی، نشان از عمق نفوذ آن شهید در اَعماق جان و دل آزادی‌خواهان عالم دارد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اخلاص و ولایتمداری کم‌نظیر در کنار شجاعت و تدبیر، حاج قاسم را به سربازی کم‌نظیر برای ایران و اسلام تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شبکه‌های اجتماعی وابسته به آمریکا در محدودسازی نام و مکتب سردار سلیمانی، نشان از عمق نفوذ آن شهید در اَعماق جان آزادی‌خواهان عالم دارد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در ادامه با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ‌هراسی، تصریح کرد: بازی و نمایش ایران‌هراسی و جنگ‌هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف تحت تاثیر در نتایج مذاکرات هسته‌ای، نشانه استیصال در برابر قدرت کم‌نظیر نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این تلاش‌ها با تدبیر مسئولان و مقاومت مردم ایران بی‌نتیجه بوده‌ و پیروزی، وعده حتمی برای مومنان صابر است.

امام جمعه خرمدره گفت: دشمن، آگاهی کامل از صلح‌آمیز بودن تکنولوژی هسته‌ای ایران دارد و توان هسته‌ای کشور را بهانه‌ای برای مقابله با قدرت موشکی ایران قرار داده است همچنانکه فرمانده سنتکام، مقابله با توان موشکی ایران را مهم‌تر از مقابله با توان هسته‌ای ایران ارزیابی کرد.

وی ابراز کرد: رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) نشان داد که امروز این ایران است که گزینه‌ها را تعیین می‌کند و نه آمریکا و متحدانش.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: لازمه جلب اعتماد عمومی مردم این است که دولت، هرگونه تصمیم و برنامه اقتصادی را متناسب با توان اقتصادی اقشار متوسط و پایین جامعه تعریف و اجرا کند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: بر این اساس، دولت باید پیامدهای تورمی برنامه‌های اقتصادی مانند نقدی کردن یارانه بنزین را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به تحلیل‌های ارائه‌شده در ارتباط با قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی از جمله بنزین بر اساس قیمت‌های منطقه‌ای افزود: مسئولان باید بدانند که هر کشوری، الزامات حاکمیتی خود را داشته و تقلید کورکورانه از کشورهای دیگر با نیت تامین بودجه از راه‌های غلط و بدون توجه به درآمد مردم به هیچ وجه درست نبوده و کشور را با چالش جدی مواجه خواهد ساخت.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: مسئولان کشور باید توجه کنند که الگوگیری از نظریات اقتصادی موجود در جهان کاملاً غلط است چرا که نظریه‌پردازان مطرح اقتصادی تحت سلطه سرمایه‌داران، نظریه‌پردازی می‌کنند و نظریه‌های اقتصادی آنان مبتنی بر تامین منافع سرمایه‌داران به بهای لِه شدن مردم در زیر چرخ‌های سرمایه‌داری است.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه متاسفانه مکاتب اقتصادی حاکم بر مجامع علمی کشور نیز همان چیزی است که نظام سرمایه‌داری جهان به دنبال ترویج آن است، ادامه داد: بنابراین تلاش در بومی‌سازی نظریه‌های اقتصادی کشور مبتنی بر مبانی دینی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و از دولت انقلابی انتظار داریم به دنبال بسط چنین اندیشه‌های مبنایی باشد.

وی گفت: تحلیل‌های ارائه‌شده مبنی بر تعیین قیمت حامل‌های انرژی متناسب با قیمت‌های منطقه‌ای یا جهانی، افتادن در دام جهانی‌سازی است که بهای آن فدا کردن اقشار متوسط و پایین جامعه و ایجاد چالش برای نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: مسئولان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی، یک نظام خاص اعتقادی با دشمنان فراوان است که تقلید از الگوهای اقتصاد غربی همان چیزی است که دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر