logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۴۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود

مراسم-گرامیداشت-دومین-سالگرد-حاج-قاسم-سلیمانی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم زنجان گفت: این مراسم توسط ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در زنجان برگزار می‌شود.

مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مراسم دومین سالگرد بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود اظهار کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی سردار حسن پلارک که از همرزمان سردار سلیمانی بوده، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سردار حسن پلارک دستیار ویژه فرمانده نیروی سپاه قدس و رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت می باشد ، بیان داشت: مراسم گرامیداشت سردار دلها در زنجان روز یکشنبه 12 دی ماه ساعت 18 در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم در زنجان افزود: برپایی موکب، نمایشگاه عکس و نقالی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت سردار دلها در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم سید یوسف شبیری و حاج مهدی رسولی مداحی می‌کنند ادامه داد: بیش از ۶۰۰ برنامه‌ در قالب ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان زنجان برگزار خواهد شد.

دودانگه خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار مختلف تدارک دیده شده که با حضور سخنرانان ملی و همرزمان شهید سلیمانی در زنجان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حاج قاسم یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری بود بیان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی تبلور مکتب و نهضت عاشورا است و بنابراین اگر از مکتب حاج قاسم سلیمانی صحبت می‌کنیم در واقع از تمام مولفه‌های مکتب و نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا یاد می‌کنیم.

وی در مورد وعده «انتقام سخت» عنوان کرد: این انتقام همچنان زنده است؛ زیرا مسلمانان ترور حاج قاسم را نه فراموش می‌کنند و نه عاملان آن را می‌بخشند.

دودانگه در ادامه همچنین با تاکید براینکه آمریکا مجبور است منطقه را ترک کند؛ حال چه با زبان خوش و چه با زور بلاخره باید از منطقه خارج شود تاکید کرد: البته خروج آن‌ها آغاز شده که نمونه آن را در فرار مفتضحانه از افغانستان مشاهده کردیم و در عراق نیز خروج آن‌ها آغاز شده است؛ بنابر این، عاملان ترور تا ابد خواب آسوده نخواهند داشت؛ چرا که امروز آن‌ها از اسم و تصویر حاج قاسم هم در هراس‌اند.

وی افزود: حاج قاسم شخصیت انقلابی است و خوی، منش، رفتار، عملکرد و وصیت نامه‌اش سند مهمی از شخصیت اوست و همیشه تاکید داشت که افراد جامعه به شهدا و خانواده هایشان توجه زیادی داشته باشند و این موضوع را نمونه بارز تربیتی می‌دانست.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: باید وصیت نامه شهید سلیمانی را مطالعه کنیم و سخنرانی‌هایش را گوش کنیم چرا که وی انسان حکیم و ولایی بود و در همه صحبت هایشان با فرازی از پند و ارز و حکمت روبرو می‌شویم که نشان دهنده زاویه نگاه و شخصیت انقلابی و اسلامی ایشان است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر