logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۴۷۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

توانمندی‌های دفاعی کشور همواره باید متناسب با پیشرفت‌های روز دنیا باشد

توانمندی‌های-دفاعی-کشور-همواره-باید-متناسب-با-پیشرفت‌های-روز-دنیا-باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران همواره متناسب با پیشرفت‌های روز دنیا پیش می‌رود.

به گزارش موج رسا حجت الاسلام علی رضایی در جمع خبرنگاران تسنیم و موج رسا با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل تهدید‌های متعددی را نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته است به خصوص مناطق حساس کشور از جمله مراکز هسته‌ای، اظهار کرد: قبلا به این موضوع توسط مسئولان نظام پاسخ محکمی به رژیم جنایت کار اسرائیل داده شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: اگر کوچکترین جسارتی بکنند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد، اگر یکی بزنند ده‌ها می‌خورند، ابراز کرد: ظاهراً آن‌ها هر زمان نیاز دارند که این پاسخ‌ها را از ناحیه جمهوری اسلامی متوجه بشوند.

وی با بیان اینکه رزمایشی که انجام شد آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای جانفشانی برای این نظام نشان داد، عنوان کرد: در این رزمایش بخشی از توانمندی نیروهای مسلح، برای دشمنان به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه یکی از مراکز حساس اسرائیل در این رزمایش شبیه سازی شده بود، ادامه داد: در این رزمایش با سلاح‌های مختلف هدف شبیه سازی شده مورد حمله قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش اقتدار ایران را نشان داد، خاطرنشان کرد: بزرگی این رزمایش به قدری بود که در ساعات اولیه ترس را در وجود دشمنان ایران اسلامی انداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این رزمایش ها آثار خوبی در دنیا نسبت به قدرت نظامی ایران دارد، ادامه داد: توانمندی‌های دفاعی کشور همواره باید متناسب باپیشرفت‌های روز جهان باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از این توانمندی ها در این رزمایش به نمایش گذاشته شد، ابراز کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی بر اساس آیات شریفه قرآن و بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری آماده هستند که با همه وجودشان از این انقلاب و نظام دفاع کنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: مطمئن باشید هیچ گونه نگرانی نسبت به هوا، فضا، دریا و زمین به فضل خدا نداریم و با تدابیر رهبری ایران اسلامی همیشه مقتدر است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر