logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با موج رسا:

انتقام سخت زمانی است که آمریکا از منطقه خارج شود/ پرچم مقاومت در منطقه همچنان با عزت در اهتزاز است

انتقام-سخت-زمانی-است-که-آمریکا-از-منطقه-خارج-شود-پرچم-مقاومت-در-منطقه-همچنان-با-عزت-در-اهتزاز-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: انتقام سخت زمانی است که آمریکایی‌ها پایگاه‌هایی را که در منطقه دارند جمع و منطقه را ترک کنند.

حجت‌الاسلام علی رضایی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج رسا; با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ملت ایران بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یکپارچه به این شهید والامقام اظهار لطف و محبت کردند.

وی با بیان اینکه در شهادت‌ سردار‌سلیمانی می‌شود اینگونه گفت که مردم حس می‌کردند کسی از خانواده خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد: در شهادت سردار سلیمانی ملت شریف ایران به این اندازه در سینه غم داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از مسئولین به خصوص نیروهای نظامی درخواست داشتند که پاسخ این جسارتی که به ملت ایران شده است را بدهند، تصریح کرد: در پی ویران شدن پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عین الاسد در پی موشک‌باران نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری فرمودند: این اقدام نظام اسلامی یک سیلی بود.

وی با بیان اینکه این انتقام سخت زمانی است که آمریکایی‌ها پایگاه‌هایی را که در منطقه دارند جمع و منطقه را ترک کنند، ادامه داد: شکر خدا باید امسال در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این را باید بگوییم که تا یک روز دیگر آمریکایی‌ها باید از عراق خارج شوند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اثر خون سردار دلها گذاشته می‌شود، عنوان کرد: به فضل خدا در سوریه پرچم مقاومت با عزت و افتخار بالاست.

وی با بیان اینکه در لبنان علیرغم تمام دسیسه‌هایی که کردند پرچم مقاومت در اوج است، افزود: در یمن تمامی افتخارات و پیروزی‌ها متعلق به انصارالله است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پرچم مقاومت در عراق نیز مانند سایر کشورها در اوج عزت و در اهتزاز است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم و این‌ها همه به برکت خون شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم است.

وی تاکید کرد: امیدواریم به زودی جای خالی آمریکایی‌ها را در کل منطقه ببینیم و این دور از ذهن هم نیست.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر