logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

در ۹ دی امام حسین(ع) انقلاب را نجات داد/ حاج قاسم سلیمانی رویش انقلاب اسلامی را رقم زد

در-۹-دی-امام-حسین(ع)-انقلاب-را-نجات-داد-حاج-قاسم-سلیمانی-رویش-انقلاب-اسلامی-را-رقم-زد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه مردمی ۹ دی گفت: در ۹ دی ۸۸ امام حسین(ع) انقلاب را نجات داد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی رضایی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با اشاره به آیات قرآن و سوره عصر، اظهار کرد: خداوند در این سوره تاکید کرده و قسم خورده است که تمامی انسان ها در خسران‌اند به جز آنهایی که ایمان آورده و عمل صالح انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه به فضل خدا و هوشیاری ملت با تلاش جامعه روحانیت، جرقه انقلاب اسلامی در سال ۴۲ زده شد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با شالوده اسلامی به پیروزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی دست داشتند، تصریح کرد: برخی از این عوامل اهمیتی مانند ارکان انقلاب اسلامی دارند که اگر نبودند این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه اگر اسلام نبود، ملت با این عزت به پیروزی نمی رسید، عنوان کرد: اسلام رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اگر اسلام باشد اما برخی دلباخته اسلام نباشد اسلام اثرش پیدا نمی‌شود، ادامه داد: وقتی امام(ره) در سال ۴۲ فریاد می‌کند علمای اسلام به داد اسلام برسید نشان از این دارد که رکن دوم پیروزی انقلاب ملت است.

وی با بیان اینکه تحت عنایت اسلام ملت به‌پاخاستند و وارد عرصه شدند، افزود: ملت ایران اسلامی تکیه به اسلام داشتند و دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: همه مردم و اقشار مختلف در انقلاب حضور داشتند و امام خمینی(ره) همه اقشار جامعه را مورد خطاب قرار دادند و همه به میدان آمدند.

وی بیان کرد: اگر اسلام و مردم باشد اما یک رهبر با آن همه عظمت و در اوج عظمت علمی و حکمت نباشد و با بهره گیری از اسلام و ملت را هدایت نکند این انقلاب دچار مشکل می‌شود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: رکن سوم پیروزی انقلاب اسلامی رهبری در اوج عظمت و علمی و حکمت است.

وی با اشاره به خاطره‌ای از آیت الله گلپایگانی تصریح کرد: امام خمینی رحمت الله در سجده نماز شب می‌گفت: خدایا به من روح الله توانی بده تا اسلام را زنده کنم و دشمنان اسلام را به ذلت بکشانم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: زمانی که این سه رکن با هم باشند و اسلام در بین مردم رواج داشته و مردم به ارزشهای اسلامی تکیه کنند و هدایت جامعه به دسته رهبری باشد هیچ نگرانی نداریم.

وی با بیان اینکه جنگ را به ما تحمیل کردند و ما به عزت رسیدیم، خاطرنشان کرد: ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و یک وجب از خاک ما در دست دشمن نماند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه تا زمانی که این سه رکن هستند دشمن باید هم صحنه ها را یکی پس از دیگری از دست بدهد، افزود: متاسفانه دشمن در یک بازه زمانی به دنبال ترویج مفاسد اجتماعی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه سیاست بعضی از دولت ها بعد از انقلاب ضد فرهنگ بود، ابراز کرد: زمانی که ملت به پای صندوق رای می‌آیند یک مشت و سیلی محکم به صورت دشمن می‌زنند و آثار آن تا مدت ها باقی می‌ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه دشمن جدایی بین مردم و ولایت است، عنوان کرد: دشمن فکر می‌کرد ایران هم مانند کشور های دیگر است.

وی با بیان اینکه از این نوع فتنه ها در ایران بعد از انقلاب زیاد بوده است، افزود: همه ما شنیده ایم که حکم به شهادت رساندن امام حسین(ع) را شریح قاضی امضا کرد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: شریح قاضی در ابتدا امضا نمی‌کرد،اما شریح قاضی با دیدن زرق و برق درهم و دینار حکم کشته شدن امام حسین(ع) را امضا کرد.

وی با اشاره به اینکه در یک خانه‌ای در نزدیکی خانه امام خمینی(ره) در جماران می‌خواستند ۷۰۰ کیلو تی ان تی را جاسازی و امام خمینی(ره) را شهید کنند، ادامه داد: به خواست خدا این فتنه دشمنان اسلام برملا شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای تحلیل فتنه ۸۸ باید سالهای قبل را مورد توجه قرار دهیم، افزود: در سال ۷۸ روزنامه‌ای وابسته به مجمع روحانیت مبارز اسرار نظام را فاش کرد و دولت مجبور به توقیف این روزنامه شد.

وی با اشاره به اتفاقات کوی دانشگاه، ابراز کرد: می‌خواستند با این کار دانشجوها را وارد عرصه کنند و به انقلاب لطمه بزنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: مظلومیت نظام این است که بعضی از مسئولین این نظام که از مسیر انقلاب به جایگاهی رسیده اند در مقابل نظام می ایستند و اپوزسیون می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سال ۸۸ در جلسه ای به این نتیجه رسیدند که باید القای تقلب در انتخابات و بازنگری در آراء مردم را مطرح کنند، تاکید کرد: در پنجم دی ۸۸ هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه رسماً اعلام کرد مسئولین مراقب رای مردم باشند تا به آراء مردم دست برده و تقلب نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال ۸۸ کمیته صیانت از آرا مردم تشکیل شد و این در تاریخ جمهوری اسلامی سابقه نداشت افزود: این یعنی ما اعتمادی به وزارت کشور شورای نگهبان و نظام نداریم و رئیس این کمیته پسر هاشمی رفسنجانی شد.

وی با بیان اینکه خانم هاشمی در جایی مصاحبه می‌کند و می‌گوید شخص خاصی رئیس‌جمهور می‌شود و اگر ایشان نشدند مردم به خیابان‌ها بریزند، افزود: هرکس اگر اعتراضی دارد این راهش نیست و راهش شورای نگهبان است و در این راستا رهبری کاندیداهای ریاست جمهوری سال ۸۸ را فراخواندند و با آنها صحبت کردند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه فتنه گران ۸ ماه تهران را ناامن و خسارتهای زیادی وارد کردند، افزود: خسارت‌های مادی قابل جبران است اما جواب افرادی که کشته شدند را چه کسی خواهد داد؟

وی با بیان اینکه فتنه همیشه سه شاخصه دارد، ابراز کرد: فتنه‌گران همیشه محبوب جامعه هستند و شهرت زیادی دارند و بیشتر افرادی از خود راضی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران سه روز قبل از ۹ دی بیرق امام حسین(ع) را به آتش کشیدند، تاکید کرد: در عزای امام حسین(ع) پایکوبی کردند.

وی با بیان اینکه مردم به پا خواستند و حجت بر تمام مردم تمام شد، گفت: این انقلاب با امام حسین(ع) شروع شد و در اینجا امام حسین(ع) انقلاب را نجات داد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مردم در ۹ دی به صحنه آمدند، تصریح کرد: شنیده‌ام که از ۶ تا ۸ دی ماه ۸۸ در زنجان تظاهرات اعتراضی علیه فتنه‌گران بوده البته در جایی که محبت اهل بیت در بین مردم باشد مردم آن شهر اینگونه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تظاهرات نهم ۹ دی ۸۸ برای حمایت از انقلاب بود، عنوان کرد: در آن راهپیمایی مردم عکس امام راحل و رهبری را در دست داشتند و از دولت و شخصی حمایتی نمی‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در ۹ دی گفتند تا جان داریم و تا آخر با ارزش‌های انقلاب هستیم، ادامه داد: رویش های انقلاب اسلامی زیاد است و یکی از این رویش شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر