logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان:

بیش از 32 هزار نفر در زنجان بیمه ورزشی دارند/ فیزیوتراپی ورزشکاران تعطیل!

بیش-از-32-هزار-نفر-در-زنجان-بیمه-ورزشی-دارند-فیزیوتراپی-ورزشکاران-تعطیل!
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان بعد از واکسیناسیون، گفت: بیش از 32 هزار در زنجان نفر بیمه ورزشی دارند.

صدیقه دهنایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کاهش بیمه شدگان ورزشی استان زنجان در پی انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: 53 هزار ورزشکار قبل از انتشار ویروس کرونا در زنجان دارای بیمه ورزشی بودند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسته بودن باشگاه‌های ورزشی موجب کاهش بیمه شدگان ورزشی در استان شد، ابراز کرد: بیش از 32 هزار 500 نفر بیمه شده ورزشی در استان وجود دارد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه در زمان انتشار ویروس کرونا تعداد بیمه شدگان ما به ده هزار نفر کاهش پیدا کرد، تصریح کرد: از زمان شروع واکسیناسیون افزایش تعداد بیمه شدگان را داشته ایم.

وی با بیان اینکه سقف پوشش بیمه ورزرشی 17 میلیون است، عنوان کرد: بیمه ورزشی علاوه بر پوشش آسیب‌های ورزشی، خدمات تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی، ویزیت پزشک و... انجام می‌شود.

دهنایی با بیان اینکه متاسفانه برخی از ورزشکاران بدون بیمه ورزشی در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: برخی از ورزشکاران بعد از آسیب دیدن خود را بیمه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم افرادی را که بعد از آسیب، بیمه شده اند را کمک کنیم، تاکید کرد: ورزشکاران حتما باید قبل از آسیب بیمه باشند تا ما بتوانیم به این ورزشکاران خدمات ارائه دهیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه فیزیوتراپی را تعطیل کرده ایم، افزود: متاسفانه پزشکی که بخواهد با ما کار کند و جود ندارد.

وی با بیان اینکه باوجود آنکه مقدمات فیزیوتراپی را در هیئت فراهم کرده ایم،ابراز کرد: مشکل ما در این حوزه فقط نبود پزشک در استان برای همکار با ما است و ما هیچ مشکل مالی نداریم.

دهنایی با بیان اینکه نماد یک شهر ورزشی تعداد بیمه شدگان ورزشکاران آن است، تصریح کرد: چگونه بدون بیمه ورزشی می توان مدعی شد که ما چه تعداد ورزشکار در استان داریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر