logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف ۴۰ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

کشف-۴۰-کیلو‌گرم-مواد-مخدر-از-نوع-تریاک-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف مواد مخدر در زنجان خبرداد و گفت: ۴۰ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف و ضبط شد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند که به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند خبر داد .

وی ابراز کرد: عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل ۵ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان و مواد مخدر شهرستان های ایجرود و سلطانیه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند این پنج نفر متهم را با سه دستگاه خودرو ( زانتیا ، پژو ۲۰۶ و پراید ) در محور زنجان قزوین شناسایی و متوقف کنند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان مقدار ۴۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو پژو ۲۰۶ جاسازی شده بود کشف کردند.

سردار آزادی گفت: این ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلو گیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سودا گران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر