logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۷۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان:

خداباوری سردار سلیمانی باعث فتح در جبهه‌های مقاومت شد

خداباوری-سردار-سلیمانی-باعث-فتح-در-جبهه‌های-مقاومت-شد
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نیز از چنین ویژگی‌های با ارزشی برخوردار بود و خداباوری وی باعث فتح در جبهه‌های مقاومت شد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سردار شهید سپهبد سلیمانی دارای ویژگی‌های متعددی در عمل و عقیده بودند که رفتار، کردار و گفتار ایشان الگوی همه افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در عرصه عقیده و عمل الگوی توحید و خدا باوری بودند، افزود: رفتار و کردار ایشان نشان داد زمانی که فردی دارای توحید و روحیه توکل به خداوند متعال باشد، در همه عرصه‌ها موفقیت کسب می‌کند.

این مسئول بیان داشت: سردار سلیمانی در سخت‌ترین مراحل جنگ، زمانی که داعشی‌ها تا چند متری حرم حضرت زینب (س) پیش آمده بودند و کسی باور نمی‌کرد کشور تصرف شده سوریه را دوباره باز پس گرفت، ایشان با راه‌اندازی نیروی مقاومت این جنگ باخته را به پیروزی تبدیل کرد.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با همه اطمینان این راه را با توکل و خداباوری آغاز کردند که این پیروزی‌ها ناشی از روحیه خداباوری در رزمندگان اسلام بود.

حجت‌الاسلام جعفری بیان داشت: حاج قاسم با این روحیه و عقیده داعش را در کمترین فرصت و زمان از پای در آورده و افتخاری برای جهان اسلام و جبهه مقاومت خلق کرد.

وی با اشاره به جریان قوم بنی اسرائیل از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: زمانی قوم بنی اسرائیل به حضرت موسی رسیدند که همه باور خود را از دست داده بودند اما با هدایت ایشان مسیر را پیدا کرده و در اوج ناامیدی از دریای طوفانی گذشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جریان قوم بنی اسرائیل نشان می‌دهد که در اوج ناامیدی ظاهری اگر مومنان به خداوند متعال تکیه کنند، همیشه امید به فرج الهی وجود دارد و معادلات ظاهری کنار زده شده و نصرت الهی حال انسان می‌شود.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نیز همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند با یاری خداوند متعال محقق شد، افزود: همه معادلات ظاهری و نظامی، فتح خرمشهر را غیر ممکن جلوه می‌کرد اما رزمندگان اسلام با تکیه بر خداوند متعال با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند.

حجت‌الاسلام جعفری یادآور شد: نگاه به تاریخ معاصر نشان می‌دهد که اگر کسی به خداوند توکل داشته باشد، باور نشدنی‌ترین محل خداوند او را یاری کرده و قدرت خود را نشان خواهد داد.

وی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نیز از چنین ویژگی‌های با ارزشی برخوردار بود و خداباوری وی باعث فتح در جبهه‌های مقاومت شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر