logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان:

ثبت نام در نهضت ملی مسکن در زنجان از مرز ۴۵ هزار نفر گذشت / تمدید مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ دی ماه

ثبت-نام-در-نهضت-ملی-مسکن-در-زنجان-از-مرز-۴۵-هزار-نفر-گذشت-تمدید-مهلت-ثبت‌نام-تا-۱۵-دی-ماه
معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان به آمار ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تا روز های آغازین دی‌ماه اشاره کرد و گفت: ۴۵ هزار و ۷۰۷ نفر در استان زنجان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سعید شاهین فر با بیان اینکه ثبت نام در نهضت ملی مسکن در سامانه (saman.mrud.ir) از ۲۸ مهرماه سالجاری آغاز شده است، گفت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۷۰۷ نفر در استان زنجان تا روزهای آغازین زمستان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۴ هزار و ۲۴۵ نفر در شهر زنجان ثبت نام کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است.

شاهین فر ضمن اشاره به ثبت‌نام کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است،  بیان داشت: درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به دلیل وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز  بابت وجود سابقه بانکی رد شده است.

گفتنی است متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس این قانون، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر