logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۴۶۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

تامین تسهیلات مورد نیاز ۱۳ واحد تولیدی در زنجان/ روغن نباتی جهان ۹۶ میلیارد تومان بدهی دارد

تامین-تسهیلات-مورد-نیاز-۱۳-واحد-تولیدی-در-زنجان-روغن-نباتی-جهان-۹۶-میلیارد-تومان-بدهی-دارد
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به تامین تسهیلات مورد نیاز ۱۳ واحد تولیدی در زنجان، گفت: روغن نباتی جهان ۹۶ میلیارد تومان بدهی دارد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفر رئیس جمهور، اظهار کرد: تامین تسهیلات مورد نیاز 13 واحد تولیدی نیمه تمام در حوزه صنعت و معدن و تجارت که محصولات و سرمایه گذاری در آن واحدها در استان تاثیرگذار بودند انجام شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های واحد‌های تولیدی که تسهلات‌شان تامین شده، ابراز کرد: تسهیلات صنایعی که به نحوی به خود کفایی استان منجر می‌شدند و اشتغال زایی فوق العاده داشت و یا تکمیل زنجیره منجر می‌شد تصویب شده است.

رئیس سازمان سمت با اشاره به بدهی‌های کارخانه روغن نباتی جهان به بیمه تامین اجتماعی و امور مالیاتی، تصریح کرد: اصرار مدیریت استان به تصویه کامل بدهی این واحد تولیدی است.

وی با بیان اینکه روغن نباتی جهان حدود 6 میلیارد تومان بدهی به بیمه تامین اجتماعی دارد، عنوان کرد: بیمه تامین اجتماعی اعلام کرده است تمامی بدهی به صورت یکجا باید پرداخت شود.

فغفوری با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی جهان حدود 90 میلیار بدهی مالیاتی دارد، ادامه داد: حدود 33 میلیار د اصل بدهی و بقیه جریمه این بدهی به امور مالیاتی است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا اصل بدهی پرداخت شود تا در رابطه با تامین مواد اولیه این واحد تولید پیگیری شود، افزود: بنا شده است به دور از مسائل حاشیه‌ای ما تامین مواد اولیه را انجام شود تا نبود مواد اولیه منجر به تعطیلی این واحد تولیدی نشود. 

رئیس سازمان صمت استان زنجان خاطر نشان کرد: هدف ما صیانت از تولید و افزایش ظرفیت آن مجموعه است.

وی با اشاره به مساعدت مسئولان برای عدم تعطیلی این واحد تولیدی، تصریح کرد: اقدامات و تامین مواد اولیه انجام می‌شود تا تعیین تکلیف این واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی، نظارتی و مدیریتی کلان کشور، نبود مواد اولیه باعث تعطیلی کارخانه کارخانه نشود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر