logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۴۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شرکت‌کنندگان زنجانی حائز رتبه‌های برتر مسابقات سراسری قرآن کریم شدند

شرکت‌کنندگان-زنجانی-حائز-رتبه‌های-برتر-مسابقات-سراسری-قرآن-کریم-شدند
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقت به مقام اول گروه همسرایی و همخوانی، مقام اول رشته اذان، مقام سوم رشته حفظ کل و مقام چهارم حفظ 20 جزء قران کریم دست یافتند.

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: مرحله نهایی این مسابقات طی روزهای 29 آذر تا 3 دی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم در 2 بهش آقایان و بانون در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقات، حائز رتبه‌های برتر شده و برای استان افتخار آفریدند، خاطرنشان کرد: گروه همسرایی و همخوانی حبل‌المتین به مقام اول و حسین قبادی در رشته اذان به اول دست یافتند.

موسوی افزود: علی غلام‌آزاد در رشته حفظ کل قرآن کریم به عنوان نفر سوم و حمید جهانشاهلو نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به عنوان نفر چهارم این مسابقات برگزیده شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مرحله نهایی و اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز گذشته برگزار شد، گفت: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات طی ماه‌های گذشته برگزار شده بود و یک مرحله نیمه‌نهایی نیز برگزار و در تهران، داوری شده بود که نفرات منتخب به مرحله نهایی مسابقات سراسری اعزام شدند.

وی در خصوص زمان برگزاری دوره بعدی مسابقات اظهار داشت: به محض آغاز ثبت‌نام دوره بعدی، اطلاع‌رسانی لازم جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان صورت می‌گیرد تا برای دوره بعدی، پُربارتر از امسال در خدمت علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باشیم.

موسوی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت ایام پیش رو خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن 9 دی، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر