logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

6 ووشوکار زنجانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

6-ووشوکار-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-راه-یافتند

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با اشاره به راهیابی ووشوکاران زنجان به اردوی تیم ملی گفت: از استان زنجان 6 نفر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با برگزاری مسابقات انتخابی ووشوی تیم ملی در دو بخش تالو وساندای پسران، شش ووشو کار زنجانی نیز به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با اشاره با آمادگی ووشوکاران زنجانی برای حضور در رقابت‌های ووشو آسیا تصریح کرد: ورزشکاران زنجان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها تمام تلاش خود را بکار بستند.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان ابراز کرد: رقابت‌های ووشو آسیا در شهریور ماه امسال به میزبانی کشور کره برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا 6 ووشو کار زنجانی با اهداف قبلی توانستند با درخشش موفقیت آمیز خود در مسابقات انجام شده‌، به اردوی تیم ملی ووشو راه یابند.

موحد‌نیا افزود: این 6 ووشو کار زنجانی در اردوی تیم ملی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در این دوره از مسابقات حضوری موثری داشته باشند.

وی افزود: در بخش ساندا علی محمدی و در بخش تالو رده سنی نونهالان ایلیا محمد خانی وابوالفضل قره باغی، دررده سنی نوجوانان امیرحسین پوسانه و در رده سنی جوانان سید محمد حسینی و امیر حسین سلطانی با غلبه بر حریفان خود به اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر