logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۴۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

تهدیدات رژیم صهیونیستی با محوریت حمله به ایران، طنزی بیش نیست

تهدیدات-رژیم-صهیونیستی-با-محوریت-حمله-به-ایران،-طنزی-بیش-نیست
امام جمعه خرمدره با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم(ص) پاسخ دندان‌شکنی به رجزخوانی‌های اسرائیل بود، گفت: مردم ایران، رژیم صهیونیستی و هم تمام قدرت‌های دنیا می‌دانند که تهدید رژیم صهیونیستی با محوریت حمله نظامی به ایران، طنزی بیش نیست.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه به دلیل رویکرد تهاجمی، پاسخ دندان‌شکن به دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه رجزخوانی‌های رژیم اشغالگر قدس بوده و تا حد زیادی می‌تواند مسیر مذاکرات را تسهیل کند.

وی خاطرنشان کرد: هم مردم ایران، هم رژیم صهیونیستی و هم تمام قدرت‌های دنیا می‌دانند که تهدید رژیم صهیونیستی با محوریت حمله نظامی به ایران، طنزی بیش نیست.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، متعلق به همه مردم ایران است و حضور پرشور مردم در میدان در این روز با عمق بصیرت و آگاهی سیاسی، دشمنان این نظام مردمی را ناامید کرد.
امام جمعه خرمدره با اشاره به شهادت حاج حسن ایرلو (سفیر ایران در یمن) و بزرگداشت آن شهید، اظهار کرد: حاج حسن ایرلو از سفرای جهادی و ولایی بود که با کار جهادی توانست با فراهم کردن زمینه برای کمک‌های مستشاری به نیروهای انصارالله یمن، ضربه سختی بر متجاوزان وارد سازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل وضعیت فرهنگی کشور و افزایش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی خاطرنشان کرد: فیلم‌ها و سریال‌های فمینیستی سینما و‌ تلویزیون، زن و مرد را در ستیز باهم قرار داده و ساختار مقدس خانواده را در معرض فروپاشی قرار داده است.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: بهترین روش دفاع از حقوق زن، تمسک به آموزه‌های دینی و حمایت از نهاد  مهم خانواده است.
امام جمعه خرمدره ضمن انتقاد از طرح‌های تقلیدی مانند نگهبان محله گفت: تقلید از نقاط ضعف غرب و اروپا نه با مبانی انقلاب اسلامی سازگار بوده و نه با اصول درست کشورداری، سازگار است چرا که اصولاً پولی کردن مستقیم امنیت، نمادهای تبعیض و بی‌عدالتی ملموس در جامعه ایجاد کرده و بدبینی شدید نسبت به نظام اسلامی ایجاد خواهد کرد.
و افزود: به عنوان یک جامعه شناس می‌گویم؛ طرح تقلیدی نگهبان محله، ضمن ایجاد مافیای امنیتی، القاکننده ناامنی در جامعه است که با فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی، سازگاری ندارد.
خطیب جمعه خرمدره خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند با تخصیص اعتباری اندک و دریافت آن از مردم و افزایش نسبی تعداد اکیپ‌های گشت انتظامی پلیس، امنیت عادلانه را تأمین کند.
وی با تأکید بر لزوم جدیت مسئولان در حفظ محیط زیست گفت: شکار و فروش پرندگان مهاجر و سایر حیوانات کمیاب با قیمت‌های نجومی و تهیه غذای لاکچری، خیانت به سرمایه ملی کشور بوده و لازم است عاملان و مسببان به عنوان خائنین به کشور محاکمه شوند.// آ
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر