logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۴۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار زنجان؛

معاونین استاندار زنجان منصوب شدند

معاونین-استاندار-زنجان-منصوب-شدند-
استاندار زنجان در احکام جداگانه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را منصوب کرد.

به گزارش موج رسا; با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار زنجان، مرتضی شهامی بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب و جایگزین سمانه شاددل شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و پیش از این مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های زنجان و قزوین و مدیرکل دفتر مدیریت و فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری زنجان بوده است.

همچنین با حکم استاندار زنجان، سید محمد شعاعی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به جای مهرداد سلطانی منصوب گردید.

سید محمد شعاعی دارای مدرک دکترای عمران_آب از دانشگاه خواجه نصیر می باشد و سابقه همکاری در طرح‌های عظیم انتقال آب و ساخت سدهای بزرگ استان و عضویت در هیئت علمی گروه عمران دانشگاه زنجان را در کارنامه خود دارد.

در حکم دیگری از سوی محسن افشارچی استاندار زنجان، خلیل قاسملو به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب و جایگزین محمدرضا آبی‌پور شد.

وی دارای مدرک دکترای اقتصاد بین الملل از دانشگاه تبریز و مدرس دانشگاه زنجان است که پیش از این مدیرکل مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان بوده و سوابقی همچون همکاری در تدوین اسناد توسعه‌ای استان و ریاست گروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را داراست.

گفتنی است پیش از این نیز ابوالفضل رفیعی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و معرفی شده بود تا با انتصاب‌های اخیر مجموعه معاونین استاندار تکمیل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر