logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۴۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرلشکر سلامی تاکید کرد؛

دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت

دستیابی-نیروی-دریایی-سپاه-به-نقاط-درخشان-در-مسیر-تکامل-قدرت
فرمانده‌کل سپاه گفت: ورود فناوری‌های جدید ، نشانگر دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است .

به گزارش موج رسا; سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷که در سواحل خلیج‌فارس و منطقه عمومی جنوب کشور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران با بیان این‌که امروز شاهد صحنه یک رزمایش دقیق و واقعی بودیم گفت: نقطه اوج تلاش و عمل برادران نیروی دریایی سپاه کیفیت ،اثربخشی و دقت عمل سامانه‌ها بود.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که هم پهپادهای نیروی دریایی سپاه به ‌صورت دقیق از فواصل مختلف اهداف را مورد اصابت قرار دادند و هم موشک‌های بالستیک به‌عنوان پدیده‌های جدید نیرو و موشک‌های کروز اهداف ازپیش‌تعیین‌شده در فواصل و با شرایط مختلف را با دقت صد درصد مورد اصابت قرار دادند.

سرلشکر سلامی دقت در اصابت به اهداف ،انعطاف در بردهای متفاوت و قابلیت عملیات هم‌زمان روی هدف‌های ثابت یا متحرک را از وجوه برجسته این مرحله از رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ برشمرد و گفت: با ارزیابی دقیقی که از منحنی‌های رشد قدرت دفاعی دارم در دو روز اخیر در نیروی دریایی سپاه جهش در قدرت دفاعی را ملاحظه کردم.

فرمانده‌کل سپاه در پایان تاکید کرد: ورود فناوری‌های جدید اعم از هوش مصنوعی و فناوری استفاده از پهپادها در اعماق متعدد و موشک‌ها در طیف وسیعی از بردها با دقت‌های قابل‌قبول نشانگر دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر