logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۴۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

وزارت کشور برای صدور حکم شهردار منتخب زنجان 10 روز مهلت دارد

وزارت-کشور-برای-صدور-حکم-شهردار-منتخب-زنجان-10-روز-مهلت-دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدارک شهردار منتخب زنجان روز گذشته (دوشنبه 29 آذر) به وزارت کشور ارسال شده است، گفت: وزارت کشور، مهلت 10 روزه برای صدور حکم شهردار زنجان دارد که امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

حسین حمزه‌لوپاک امروز در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص زمان صدور حکم شهردار منتخب زنجان اظهار داشت: زمان دقیقی نمی‌توان گفت اما امیدواریم حکم شهردار منتخب زنجان در اسرع وقت صادر شود.

وی با بیان اینکه مدارک شهردار منتخب زنجان روز گذشته (دوشنبه 29 آذر) به وزارت کشور ارسال شده است، خاطرنشان کرد: وزارت کشور، مهلت 10 روزه برای صدور حکم شهردار زنجان دارد که امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

حمزه‌لوپاک در پاسخ به اینکه آیا استعلام‌های شهردار منتخب زنجان در استان اخذ شده است، گفت: استعلامات شهردار منتخب زنجان از دستگاه‌های مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری زنجان اخذ شده و این استعلامات، جزء مدارکی است که باید به وزارت کشور ارسال شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: تمام مدارک و استعلامات مربوط به شهردار منتخب زنجان در 29 آذر تحویل وزارت کشور شده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور طبق قانون در مدت 10 روز باید حکم شهردار منتخب را صادر کند، خاطرنشان کرد: البته ممکن است طول هم بکشد چرا که این امر در مرحله اول 40 روز طول کشید تا جواب شورای شهر زنجان را بدهند.

حمزه‌لوپاک افزود: امیدواریم فرآیند صدور حکم شهردار زنجان نسبت به دور قبل، کوتاه شده و حکم شهردار زنجان در اسرع وقت صادر شود و وی به زودی بتواند کار خود را آغاز کند.

به گزارش موج رسا؛ علیرضا فیروزفر در جلسه رسمی و علنی مورخه 25 آذر شورای اسلامی شهر زنجان با رای قاطع هر 9 عضو شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر