logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان مطرح شد؛

36 دستگاه مینی‌بوس برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان خریداری می‌شود

36-دستگاه-مینی‌بوس-برای-ناوگان-حمل‌ونقل-عمومی-شهر-زنجان-خریداری-می‌شود-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تصویب خرید 36 دستگاه مینی‌بوس برای شهر زنجان گفت: این مینی‌بوس‌ها از محل 60 میلیارد تومان اوراق مشارکت بوده و مجموع هزینه خرید این مینی‌بوس‌ها 155 میلیارد تومان است که طی مدت 7 ماه خریداری و تحویل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری زنجان خواهد شد.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اگر قرار است به هدفی برسیم، باید برای رسیدن به آن هدف سختی ها را به جان بخریم، اظهار داشت: اگر قرار است انقلاب اسلامی ایران پایدار و مستقیم باشد باید خون‌هایی در این راه ریخته شود.

وی با بیان اینکه حتما باید مقاومت‌هایی در عالم صورت پذیرد تا پیروزی نهایی که خداوند وعده داده حاصل شود، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با صبر و استقامت خود به ما درس می‌دهد که مشکلات و سختی‌ها همواره اجین با زندگی انسان‌هایی است که هدف والا دارند.

مرادلو افزود: اگر بتوانیم رضایت خداوند را جلب کنیم، برکات زیادی شامل حال‌مان خواهد شد که جلب رضایت خداوند با جلب رضایت مردم حاصل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امور شهری طی این مدت هم پیگیری و هم مدیریت شده که امیدواریم با هماهنگی بیشتر باعث رضایت شهروندان شود، گفت: تمام تلاش‌مان در حوزه مدیریت شهری، جلب رضایت مردم است.

وی ابراز کرد: از شهرداری درخواست داریم که بودجه سال آینده را سریع‌تر و در موعد مقرر آماده کرده و در اختیار شورا قرار دهد تا شورا نیز بررسی‌های لازم در کمیسیون‌های مربوطه را انجام داده و با انجام اصلاحات مورد نیاز تا قبل از پایان سال بتوانیم تاییدیه بودجه سال آینده را از فرمانداری گرفته و از ابتدای سال آینده، عملیاتی کنیم.

مرادلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملیات کفسازی بازار بزرگ زنجان از 2 سال گذشته اجرا می‌شود، اظهار کرد: بازار زنجان، چهره نازیبایی داشت که به همین دلیل، قیصریه و راسته چارق‌دوزان در سال گذشته کفسازی شد و کفسازی راسته بازار بالا نیز امسال انجام شد اما کفسازی راسته پایین، میوه‌فروشان و جگرپزان در برنامه‌های آینده است.

وی با بیان اینکه راسته مسگران، محل حضور و بازدید مسافران و توریست‌ها بوده و کفسازی این محل نیز در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: قرارداد کفسازی این بخش نیز به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان است که عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مرادلو افزود: از آنجایی که احتمال دارد مبلغ قرارداد مذکور به‌صورت کامل پُر نشود 560 میلیون تومان از آن کسر و برای هزینه کفسازی بازار بالا اضافه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کفسازی بازار بزرگ زنجان، اقدام ارزشمندی است که توسط پیمانکار مربوطه انجام خواهد شد، تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان حتی یک ریال برای کفسازی بازار، کمک نکرد و از صفر تا 100 عملیات کفسازی بازار توسط شهرداری زنجان انجام شد.

وی گفت: بودجه‌ای که برای کفسازی بازار بالا اختصاص داده شده بود 400 میلیون تومان بود که با تلاش‌های صورت‌گرفته به حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش دادیم تا این اقدام ارزشمند انجام شود چرا که هم بازاریان و هم شهروندان و هم مسافران از وضعیت بازار، ناراضی بودند.

مرادلو تاکید کرد: کفسازی تمام قسمت‌های بازار بزرگ زنجان انجام خواهد شد و هیچ قسمتی ناقص نخواهد ماند و این عملیات تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تصویب خرید 36 دستگاه مینی‌بوس برای شهر زنجان گفت: این مینی‌بوس‌ها از محل 60 میلیارد تومان اوراق مشارکت است که شهرداری زنجان از ماه‌های قبل، پیگیر آن بود و با توجه به مشکل حمل‌ونقل درون‌شهری و ترافیک مرکز شهر زنجان این مینی‌بوس‌ها در اسرع وقت و طی مدت 7 ماه خریداری و تحویل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری زنجان خواهد شد.

وی افزود: مجموع هزینه خرید این مینی‌بوس‌ها 155 میلیارد تومان است و تهیه آن‌ها خبر مسرت‌بخشی است که با تلاش‌های شبانه‌روزی برای خرید اوراق صورت گرفت و امیدواریم در اسرع وقت، خریداری و در اختیار ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری زنجان قرار گیرد.

به گزارش موج رسا؛ جابه‌جایی پُست‌های برق در ضلع جنوبی و شمالی پروژه سبزه‌میدان، افزایش اعتبار ردیف بودجه کفسازی بازار بزرگ زنجان، اخذ حق و حقوق شهرداری زنجان از محل تفکیک و تغییر کاربری زمین متعلق به کانون بازنشستگان ارتش زنجان واقع در ضلع شمالی بزرگراه 22 بهمن، نحوه دریافت تاخیر و تادیه و هزینه دادرسی و حق‌الوکاله چک‌های تحویلی به شهرداری زنجان، تاییدیه بابت زمین معوض واقع در مقادیری از طرح متعلق به شرکت تعاون روستایی، تایید معامله انتخاب شرکت مشاور به عنوان دستگاه ناظر بر پروژه سبزه‌میدان، اخذ تاییدیه ایجاد و تشکیل کارگروه‌ها در 6 حوزه فرهنگی، پرداخت 100 میلیون تومان به عنوان بخشی از هزینه‌های ششمین اجلاس استانی نماز، تایید انجام معامله با موضوع خرید و نصب 2 دستگاه چیلر هواخنک اسکرال در پروژه سبزه‌میدان و تصویب خرید 36 دستگاه مینی‌بوس 2 درب از جمله مصوبات جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر