logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خبرداد

فراهم شدن شرایط برای ایجاد تحول در حوزه سلامت متناسب با گام دوم انقلاب

فراهم-شدن-شرایط-برای-ایجاد-تحول-در-حوزه-سلامت-متناسب-با-گام-دوم-انقلاب-
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فراهم بودن شرایط و مقتضیات برای ایجاد تحول متناسب با گام دوم انقلاب خبرداد.

به گزارش موج رسا; عباس شیراوژن امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: حضرت زهرا(س) حجت و ولی خداوند متعال است و تعابیر بسیار زیبایی در خصوص ایشان در روایات آمده است که به دلیل ویژگی‌های خاص ایشان است.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را از مصادیق لیله‌القدر بر اساس روایات عنوان کرد و گفت: این حضرت دارای قدر و منزلت و جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام هستند.

این مسئول با بیان اینکه فروردین سال آینده آغاز قرن جدید است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا تاکنون متناسب با گام اول انقلاب اسلامی فعالیت کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فراهم بودن شرایط و مقتضیات برای ایجاد تحول متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب خبرداد و گفت: این شرایط یا برنامه ریزی جامع و راهبردی، مبتنی با نظر کارشناسان و به صورت واقع بینانه و آرمانگرایانه محقق می‌شود.

شیراوژن خاطرنشان کرد: دور نمای مجموعه بهداشت کشور اینگونه ترسیم شده است تا سهم خود را در کاهش آلام بیماران و همراهان انجام داده و بیماران رنجی جز رنج بیماری نداشته باشند.

وی یادآورشد: بر اساس رویکرد وزارت بهداشت در حوزه فرهنگی همه عناصر، مدیران و کارکنان مجموعه باید در رفتار، گفتار و پوشش الگو باشند چرا که نوع رفتار اساتید در شکل‌گیری فرهنگ دانشجو تاثیرگذار است.

این مسئول برضرورت ترویج فضائل اخلاقی و رفتاری در بین کارکنان تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم وزارت بهداشت رشد جمعیت و افزایش وفرزندآوری است و توجه به جوانی جمعیت است چرا که اگر دیر بجنبیم با بحران پیری جمعیت مواجه می‌شویم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از زحمات دکتر قزلباش و کنترل بیماری کرونا در دوران وی در زنجان، تقدیر کرد و گفت: رئیس جدید باید به سیاست‌های وزارت بهداشت توجه نماید تا در میان و بلند مدت از رنج‌های مردم کاسته شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر