logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۴۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبرداد

تشکیل قرارگاه شهید امانی برای نظارت بر بازار زنجان

تشکیل-قرارگاه-شهید-امانی-برای-نظارت-بر-بازار-زنجان
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: قرارگاه شهید امانی برای نظارت بر بازار در زنجان تشکیل و فعالیت‌های آن آغاز می‌شود.

ابوالفضل رجبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امروز کارگاه آموزشی برای 150 نفر از بسیجیان سازمان بسیج اصناف استان زنجان به منظور نظارت بر بازار برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی ذیل تفاهم‌نامه منعقد شده بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه برای نظارت بر بازار از مبدا تا مقصد انجام می‌شود.

این مسئول از تشکیل قرارگاه شهید امانی در همه استان‌ها و زنجان خبرداد و گفت: رئیس این قرارگاه استاندار، فرمانده سپاه استان به عنوان جانشین و رئیس بسیج اصناف استان زنجان به عنوان دبیر این قرارگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: بازرسان پس از طی دوره‌های آموزشی بر بازار به ویژه کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد نظارت می‌کنند.

رجبی با اشاره به اینکه اولویت کار بازرسان نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که مردم بیشتر با آن سرو کار دارند، افزود: نظارت بر گرانفروشی و کم فروشی از مهمترین برنامه‌های بازرسان در استان است.

وی گفت: با صدور کارت بازرسی از هفته آینده این نظارت‌ها توسط بازرسین در بازار آغاز می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر