logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بسته ویژه حرکت اقتصادی استان زنجان برای سال آینده تعریف می‌شود

بسته-ویژه-حرکت-اقتصادی-استان-زنجان-برای-سال-آینده-تعریف-می‌شود
استاندار زنجان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در تدوین لایحه بودجه سال 1401 افتاده، نیازمند تعریف یک پَک (بسته) برای حرکت اقتصادی هستیم که این بسته طی 3 ماه آینده تا پایان سال، تعریف و تدوین می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در هشتیمن جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با موضوع تبیین لایجه بودجه سال 1401 در بُعد ملی و استانی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در تدوین لایحه بودجه سال 1401 افتاده، نیازمند تعریف یک پَک (بسته) برای حرکت اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه تعریف بسته حرکت اقتصادی استان طی 3 ماه آینده تا پایان سال جاری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسئولیت تهیه این بسته با خود بنده بوده و حوزه معاونت اقتصادی و سایر دستگاه‌های مربوطه نیز اقدامات مختلفی در این رابطه انجام خواهند داد.

افشارچی با بیان اینکه اقدامات مختلفی بر اساس بسته حرکت اقتصادی برای استان باید انجام شود، افزود: چانه‌زنی و رایزنی‌های لازم در مرکز برای تغییر در فصل‌های مختلف بودجه ابلاغی استان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مجمع نمایندگان استان، یکی از این اقدامات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پَک یا بسته حرکت اقتصادی استان در قالب یک کتابچه تدوین خواهد شد، گفت: در این بسته باید در فصل‌هایی که افزایش بودجه برای استان زنجان در سال آینده در نظر گرفته شده، بیشتر تمرکز کرده و پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انرژی بیشتری برای پیگیری صندوق توسعه ملی داشته باشیم، اظهار کرد: بسته حرکت اقتصادی استان زنجان که تبدیل به یک کتابچه خواهد شد، مشخص می‌کند که در کدام بخش‌ها چه اقداماتی برای تحقق بودجه و اعتبار مورد نظر برای استان باید انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه انرژی خاصی برای حوزه مسکن باید گذاشته شود، خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های رشد اقتصادی استان در سال آینده در بخش مسکن خواهد بود.

استاندار زنجان تصریح کرد: در 3 ماه آینده تا پایان سال جاری به دنبال این هستیم که به‌صورت متمرکز بدانیم که برای تحقق اهدافی که در سال آینده داریم، چه اقداماتی باید انجام دهیم./ آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر