logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۴۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با برطرف شدن اختلافات ورزش‌وجوانان با دانشگاه الغدیر؛

هیئت والیبال استان زنجان بعد از مدت‌ها تعطیلی فعالیت خود را آغاز کرد

هیئت-والیبال-استان-زنجان-بعد-از-مدت‌ها-تعطیلی-فعالیت-خود-را-آغاز-کرد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اختلافات فی مابین دانشگاه الغدیر و ورزش و جوانان که منجر به تعطیلی هیئت والیبال استان زنجان شده بود، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه الغدیر این مشکل رفع شد و هیئت والیبال اکنون طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برای ریاست 8 هیئت ورزشی ثبت نام متقاضیان و داوطلبان انجام شده است، اظهار کرد: ثبت نام دواطلبان ریاست هیئت‌های ورزشی بدمینتون، قایقرانی، بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، دو میدانی، نجات غریق و غواصی، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی بر اساس آیین نامه جدید انجام شد، ابراز کرد: 22 نفر کاندید ریاست هیئت های 8 گانه شده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مدارک و رزومه افراد بر اساس آیین‌نامه جدید بررسی می‌شود، تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها افراد دارای شرایط ریاست هیئت به صورت رسمی اعلام می‌شود‌ و هماهنگی با فدراسیون‌های مربوطه جهت برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی ما در دو بخش مصوبات ستاد کرونا را اجرا می‌کنیم، افزود: ستاد ملی کرونا گروه بندیهای فعالیت‌های ورزشی را به ما اعلام کرده است که کدام رشته‌ها در چه رنگ‌بندی می‌توانند فعالیت کنند و ستاد استانی کرونا رنگ‌بندی کرونایی شهرستاها را اعلام می‌کند.

امانی با یادآوری اختلاف فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و دانشگلاه الغدیر, عنوان کرد: نهایت تلاشمان را می‌کنیم  که به صورت گفتمانی این مسئله حل شود.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده بین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و دانشگاه الغدیر، خاطر نشان کرد: دوهفته پیش با دانشگاه الغدیر رایزنی کردیم و به نتایج اولیه رسیدیم و بنا شد فعلا طبق روال گذشته فعالیت هیئت والیبال در آن باشگاه انجام شود تا اختلافات گفتمانی بین دو دستگاه حل شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوان استان زنجان افزود: فعالیت هیئت والیبال طبق روال گذشته در محل هیئت والیبال واقع در دانشگاه الغدیر در حال انجام است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر