logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۴۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کاراته‌کای نوجوان زنجانی، مدال نقره آسیا را کسب کرد

کاراته‌کای-نوجوان-زنجانی،-مدال-نقره-آسیا-را-کسب-کرد
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: پارسا محمدی، کاراته‌کای نوجوان زنجانی، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان را به دست آورد.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته رده‌های سنی آسیا از 27 آذر ذر قزاقستان آغاز شده و تا 30 آذر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پارسا محمدی به عنوان ورزشکار رده نوجوانان، حسن روحانی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان، ایرج زرین به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و لیلا جعفری به عنوان داور از استان زنجان در این رقابت‌ها حضور دارند.

نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان در روز شنبه (27 آذر) گفت: پارسا محمدی در وزن مثبت 70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها به مدال نقره و مقام دوم آسیا دست یافت.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه پارسا محمدی در آخرین دیدار خود به حریف میزبان از قزاقستان باخت و دوم شد، اظهار کرد: محمدی قبل از آن در رقابت با ورزشکارانی از فلسطین و ازبکستان به پیروزی رسیده بود.

وی با بیان اینکه پارسا محمدی به همراه سایر کاراته‌کاهای کشورمان به مدت 2 ماه در اردو بودند، خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی و همچنین مرحله اول اردوی تیم ملی نیز در زنجان برگزار شده بود.

نوروزی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کاراته رده‌های سنی 2021 آسیا تا 30 آذر در قزاقستان ادامه دارد، افزود: مسابقات رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان به ترتیب در تاریخ‌های 28 ، 29 و 30 آذر برگزار می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر