logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۴۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان در گفت‌ وگو با موج رسا خبرداد؛

کسب ۷ مدال در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور

کسب-۷-مدال-در-مسابقات-دو-و-میدانی-کارگران-کشور
رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات دو و میدانی کشور، گفت: استان زنجان موفق به کسب ۷ مدال در این رویداد ورزشی شد.

عزیز طبیانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقه دو و میدانی کارگران کشور اظهار کرد: این مسابقات روز 19 آذر به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به حضور و درخشش دونده زنجانی مهرداد کرد بچه، ابراز کرد: این دونده زنجانی در این رویداد ورزشی مقام سوم کشوری را در رشته پرش طول کسب کرد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان با بیان اینکه مسابقات کشوری دو و میدانی کارگری در دوبخش بانوان و آقایان برگزار شد، تصریح کرد: تیم دو و میدانی خواهران استان زنجان در بین 23 تیم موفق به کسب مقام دوم شدند.

وی بیان کرد: تیم خواهران یک مدال طلا و 5 نقره در این مسابقات کسب کردند.

طبیانی با بیان اینکه به دلیل انتشار ویروس کرونا تمامی مسابقات این هیئت به صورت مجازی برگزار می‌شد، ادامه داد: اولین رشته‌ای که بعد از ایام کرونا در فضای باز فعالیت خود را در این هیئت شروع کرد رشته دو و میدانی بود.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات پتانگ، ابراز کرد: در این مسابقات در بخش خواهران، استان زنجان موفق به کسب رتبه چهارم این مسابقات شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر