logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۴۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

۷ شهرستان استان زنجان در شرایط آبی کرونایی قرار دارد

۷-شهرستان-استان-زنجان-در-شرایط-آبی-کرونایی-قرار-دارد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان، گفت: ۷ شهرستان استان زنجان آبی شد.

محمد رضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های استان اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندیها اکثر شهرستانها استان آبی هستند.

وی ابراز کرد: شهرستانهای سلطانیه، زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده،ماهنشان، ایجرود آبی هستند و تنها شهرستان طارم طبق رنگ‌بندیها زرد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: در استان زنجان با ابتلا ۵۹ بیمار دیگر به بیماری کرونا در استان زنجان تعداد بیماران کرونایی استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور به ۱۴۸ هزار و ۹۰ نفر رسید.

وی تصریح کرد: امروز 9 بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند که آمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان زنجان به ۱۰۰ نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: تا به امروز یک هزار و ۸۱۸ نفر به دلیل بیماری کرونا فوت شده‌اند.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار و ۴۴۸ بیمار کرونایی در استان زنجان تا به امروز در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته و بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

صائینی با بیان اینکه 36 هزار و 199 بیمار کرونایی تا به امروز در مراکز درمانی استان زنجان بستری شده اند افزود: 13 هزار و ۳۲۵ بیمار کرونایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان تا به امروز در مراکز درمانی استان زنجان بستری شده اند.

وی عنوان کرد: 134 هزار و ۷۶۵ مورد مثبت کرونایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در ۲۳ آذر ماه 1400، 2 هزار و ۲۲۹ دوز  واکسن به شهروندان و  ۳۱۵ دوز واکسن در مراکز ترزیق واکسن روستایی به هموطنان تزریق شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر