logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۴۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

مقاومت مردم و بصیرت مذاکره‌کنندگان، اجازه سلطه غرب به ایران را نمی‌دهد

مقاومت-مردم-و-بصیرت-مذاکره‌کنندگان،-اجازه-سلطه-غرب-به-ایران-را-نمی‌دهد
امام جمعه خرمدره با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در رؤیای خلع سلاح موشکی ایران با آرزوی سلطه قبل از انقلاب بر ایران هستند و مقاومت مردم ایران و بصیرت تیم مذاکره‌کننده، چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نخواهد داد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تبیین سبک زندگی آن حضرت اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی ناب زندگی انسانی است که مردم و مسئولان باید قدردان آن بوده و به معرفی و احیای سبک زندگی آن حضرت بپردازند، چرا که دشمن در حال معرفی الگوهای کاذب و اغواگر است.

وی با بیان اینکه توهین به حضرت زهرا(س) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشان از درک نادرست از جایگاه آن بزرگواران است، تصریح کرد: همه فرقه‌های اسلامی، ارادتمند اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) هستند و اجازه نخواهند داد تا معدود افراد بی‌بصیرت نسبت به آن بزرگوران عقده‌گشایی کنند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود ضمن برخورد جدی با وحدت‌شکنان و هتاکان به مقدسات دینی به‌ویژه ساحت قدسی حضرت زهرا(س) از تکرار عقده‌گشایی‌ها جلوگیری کند.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تحلیل روند مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در رؤیای خلع سلاح موشکی ایران با آرزوی سلطه قبل از انقلاب بر ایران هستند و مقاومت مردم ایران و بصیرت تیم مذاکره‌کننده، چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نخواهد داد.

وی افزود: روند حاکم بر مذاکرات و عدم تغییر سیاست استعماری و استکباری آمریکا با حاکمیت دموکرات‌ها با وجود امید برخی‌ داخلی‌ها به دموکرات‌ها به جای امید به توانمندی‌ داخلی می‌تواند تجربه‌ و درس عبرتی دیگر برای بی‌بصیرت‌ها باشد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به لایحه بودجه 1401 کشور اظهار داشت: انقباضی بودن بودجه در بخش هزینه‌های جاری، افزایش پرداختی به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی، کاهش فروش اوراق مشارکت و حمایت غیرمستقیم از بورس و افزایش نسبی شفافیت از نقاط قوت بودجه سال 1401 است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال هنوز جای خالی عدالت و شفافیت مالیاتی در لایحه بودجه سال 1401 احساس می‌شود.

امام جمعه خرمدره در ادامه با تبیین اهمیت روایتگری و جنگ روایت‌ها گفت: اگرچه برخی اقدامات سلبی ممکن است فوایدی در این عرصه داشته باشد اما در عین حال متأسفانه برنامه و حمایت‌ خاصی در ارتباط با روایتگری در فضای مجازی از سوی مسئولان فرهنگی مشاهده نمی‌شود.

وی بیان کرد: سیاه‌نمایی ایران بعد از انقلاب، بهشت‌نمایی از ایران بعد از انقلاب از مصادیق توطئه و جنگ روایتگری دشمن و نوچه‌های داخلی آن است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شلیک به شهد مفتح و ترور ایشان در حقیقت، ترور وحدت حوزه و دانشگاه بود که دشمن از وجود آن در بین حوزه و دانشگاه نگران بود.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه، یکی از مهمترین راه‌های عملی رفع مشکلات کشور است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر