logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۵۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اعضای شورا قاطعانه از شهردار منتخب حمایت می‌کنند

اعضای-شورا-قاطعانه-از-شهردار-منتخب-حمایت-می‌کنند
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: علیرضا فیروزفر با رای قاطع هر 9 عضو شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده و شورا قاطعانه از شهردار منتخب حمایت می‌کند.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخاب علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار زنجان اظهار داشت: پس از اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بر روی گزینه‌های باقیمانده از فراخوان انتخاب شهردار به توافق نرسیدند، مقرر شد تا افرادی خارج از گزینه‌های مذکور مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 گزینه خارج از لیست فراخوان در بین اعضای شورا مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: علیرضا فیروزفر، گزینه اول بود که تمام اعضای شورا نسبت به ایشان به اجماع و اتفاق نظر رسیدند.

حمزه‌لوپاک با اشاره به عنوان شدن نام افراد دیگر برای شهرداری زنجان افزود: اسامی این افراد در بین اعضای شورا مطرح شده بود و همه آن‌ها شایستگی تصدی مدیریت شهری را داشتند اما به دلیل اجماع و اتفاق نظر بر روی علیرضا فیروزفر و همچنین پذیرش این پیشنهاد از سوی ایشان، مذاکره‌ای با سایر افراد صورت نگرفت.

وی ابراز کرد: بدین‌وسیله از افرادی که اسامی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شده از طرف اعضای شورای شهر زنجان عذرخواهی می‌کم چرا که اسامی آن‌ها مطرح بود اما همانطور که گفته شد به دلیل اجماع نظر بر روی گزینه اول، مذاکره‌ای با آن‌ها انجام نشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اخبار منتشره در خصوص اینکه چک سفید امضا به شهردار منتخب نمی‌دهیم، ناقص منتشر شده است، گفت: منظور رئیس شورای اسلامی شهر زنجان این بوده که همسویی شهردار منتخب با اعضای شورا، نافی وظیفه نظارتی شورا نبوده و نظارت کافی بر عملکرد ایشان وجود خواهد داشت و اعضای شورا خواسته‌های شهروندان را مطالبه‌گری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب با رای قاطع تمام اعضای شورا انتخاب شده و اعضا از این انتخاب خود حمایت می‌کنند، اظهار کرد: هدف همه اعضای شورا رشد، توسعه و آبادانی شهر بوده و ضمن حمایت قاطع از شهردار منتخب، مطالبه‌گری را نیز در فضای تعامل و اتحاد انجام خواهند داد.

حمزه‌لوپاک با تکذیب هرگونه خبر منتشره در خصوص انصراف علیرضا فیروزفر از شهرداری زنجان تصریح کرد: شورا بر سر انتخاب خود ایستاده و ایشان هم انصراف نداده و پیگیر این هستیم که حکم شهردار زنجان در اسرع وقت به تایید و امضای وزیر محترم کشور رسیده و ایشان کار خود را آغاز و برنامه‌های خود را عملیاتی کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر