logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۴۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

شهید حججی الگوی تمام عیار سربازان انقلاب اسلامی است

شهید-حججی-الگوی-تمام-عیار-سربازان-انقلاب-اسلامی-است-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان شهید حججی را الگوی تمام عیار سربازان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دیروز سربازی و جانبازی در آن صحنه نیاز بود تا امروز ما در اوج قدرت و عظمت زندگی کنیم، امروز هم  دفاع از ولایت و دین خدا نیازمند سربازی و جانبازی است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در زنجان، اظهار داشت: بعد از جنگ احد روایت است که حضرت زهرا (س) روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه برای شهدا دعا کرده و از خاک مزار آتها تسبیح درست کرده و ذکر می‌گفتند تا یاد و نام شهدا باقی بماند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) بهترین مدافع اسلام، ولایت و دین خدا بود، افزود: شما سربازان جوان نیز سربازان انقلاب و نظام هستید که دفاع از نظام اسلامی را برعهده دارید.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشور ایران دارای مردم عاشورایی، ولایی، مومن و شجاع و معتقد است که قبل از انقلاب که آمریکایی و اسرائیلی‌ها به کشور سلطه کامل داشته درصدد اجرای طرح کاپیتولاسیون در کشو بودند، به رهبری امام خمینی(ره) ایستادند و اجازه ندادند آنها حق توحش دریافت کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: وجود حضرت امام(ره) در شرایطی که استکبار جهانی به جهان اسلام حمله کرده و کشور در دست رژیم پهلوی بود، علیه کفر و شرک و جبهه استکبار به مبارزه برخواسته و با لبیک مردم به امام این انقلاب پیروز شد.

سردار کرمی گفت: رزمندگان بسیاری زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی زنده زنده آتش زده شدند اما با مجاهدت و فداکاری‌ها آنها زمینه پیروزی، اقتدار عظمت و استقلال انقلاب اسلامی فراهم شد.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان نیز مردم با لبیک به امام خمینی(ره) و زیر رگبار گلوله رژیم ستمشاهی یا حسین گویان و با شعار مرگ بر شاه و لبیک به امام راحل اولین پیروزی مهم را کسب کردند، افزود: ابرقدرتها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حملات بیشماری را توسط منافقان علیه نظام اسلامی آغاز کردند اما سربازان انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در کشور شهید تقدیم کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وابستگان به بیگانگان و منافقان  در استان کردستان مردم را سربریده و این شهر را به رگبار بستند، اما در این نا امنی، جوانان غیور ما به صحنه آمده و امنیت را در کشور تامین کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: پس از عدم موفقیت دشمن در ایجاد ناامنی، جنگ به عنوان آخرین حربه برای از بین بردن انقلاب و اسلام با بهره‌گیری از همه ابرقدرت‌های جهان علیه نظام اسلامی آغاز شد اما مردم ایران هشت سال در برابر همه جهان کفر ایستادند که مستندات نشان می‌دهد یش از ۵۰ کشور در این جنگ از عراق حمایت می‌کردند.

سردار کرمی با اشاره به پشتبانی سیاسی، اقتصادی، تسلیحاتی و نظامی ابرقدرت‌های جهان از صدام در جنگ علیه ایران، بیان داشت: سربازان دیروز در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و گاهی یک گردان رفت و یک نفر هم سالم برنگشت.

وی تصریح کرد: دیروز سربازی و جانبازی در آن صحنه نیاز بود تا امروز ما در اوج قدرت و عظمت زندگی کنیم، امروز هم دفاع از ولایت و  دین خدا فردا نیازمند سربازی و جانبازی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوران مقدس سربازی را قدر بدانید و سعی کنید جایگاهی را به دست آوردید که در حد جایگاه سربازی برای امام زمان (عج) بوده و در روز قیامت شهدا و حضرت امام حسین (ع) شفاعتگر ما باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: سردار قاسم سلیمانی با آن همه عظمت آفرینی در جبهه مقاومت و مقابله با ۸۰ کشور دنیا خود را سرباز ولایت می‌دانستند که باید رهرو این شهید گرانقدر باشیم.

سردار کرمی ادامه داد: امروز هم دشمن در کمین نظام اسلامی است و با همه ابزارها و شبکه‌های ماهواره‌ای و ۲۷۰ شبکه فارسی زبان به میدان آمده تا به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی افزود: امروز یک جنگ عقیدتی تمام عیار علیه مسلمانان به ویژه راه‌اندازی شده است که باید در جبهه جنگ نرم مراقب باشیم تا تلفات ندهیم.

این مسئول برضرورت الگوگیری سربازان در رفتار، گفتار و عمل از شهید حججی تاکید کرد و گفت: این رزمنده غیور اسلام با رفتار و کردار درست الگو برای سربازان نظام اسلامی است.//ن 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر