logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۴۵۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت اسکیت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پارک‌های زنجان محلی برای تمرین اسکیت ندارد

پارک‌های-زنجان-محلی-برای-تمرین-اسکیت-ندارد
رئیس هیئت اسکیت استان زنجان با اشاره به نبود محل اسکیت بازی در پارک‌های سطح شهر استان زنجان، گفت: شناسایی پارک‌های هدف اسکیت بازی انجام می‌شود.

حسن توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت کرونایی کشور و تعطیلی باشگاه های ورزشی و بازگشایی دوباره آن، اظهار کر: هر ساله در تابستان کلاس‌های همگانی اسکیت در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با شهرداری برای استفاده از فضای پارک‌ها برای آموزش کلاس‌ها و برنامه‌های همگانی رای زنی شده است، ابراز کرد: به دلیل برودت هوا این برنامه‌ها بعد از فصل سرما انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان زنجان با بیان اینکه بیشترین مخاطب کلاس ها و برنامه های هیئت اسکیت دانش آموزان هستند و الان فصل مدرسه است و شاید دانش آموزان وقت کافی برای این کار نداشته باشند، عنوان کرد: برنامه جمعه‌های با نشاط که شهرداری در حال برگزاری است؛ یک جمعه این برنامه با همکاری هیئت اسکیت استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور یک اسکیت باز زنجانی در تیم ملی، ادامه داد: در استان زنجان یک مربی بین المللی اسکیت حضور و فعالیت دارد.

توکلی با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به جامعه ورزشی استان آسب زد و جامعه آماری ورزشکاران را کاهش داد، تاکید کرد: در استان زنجان قبل از انتشار ویروس کرونا بیش از 500 اسکیت باز فعالیت داشتند اما با انتشار ویروس کرونا این جامعه آمار کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان ورزش اسکیت 120 نفر است، ادامه داد: مجموع اسکیت بازان زنجانی در مجموع بیش از 150 نفر است.

رئیس هیئت اسکیت استان زنجان با بیان اینکه در کلان شهر و حتی استان قزوین در پارک‌ها محل اسکیت در پارک ها وجود دارد، ابراز کرد: ما هم باید به این سمت حرکت کنیم و شهرداری به ما کمک کند تا ورزش اسکیت را در پارک ها دایر کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش اسکیت آسیب‌زا است شهرداری باید فضا سازی لازم را برای محیط اسکیت بازی انجام دهد چرا که اسکیت بازی در هر محلی ممکن نیست خاطر نشان کرد: رای زنی ها برای برگزاری این ورزش در پارک ها انجام شده است.

توکلی با بیان اینکه فعلا محل اسکیت بازی در پارک های سطح شهر وجود ندارد و قرار است شناسایی پارک های هدف توسط هیئت اسکیت انجام و به شهرداری اعلام شود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل وضعیت جوی زنجان فقط 6 ماه میتوانیم از پارک ها برای اسکیت بازی استفاده کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر