logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

فعالان صادراتی و وارداتی ملزم به اخذ شناسه کالا شدند/ توزیع عدس وارداتی از کانادا در بازار استان زنجان

فعالان-صادراتی-و-وارداتی-ملزم-به-اخذ-شناسه-کالا-شدند-توزیع-عدس-وارداتی-از-کانادا-در-بازار-استان-زنجان-

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به عرضه عدس وارداتی در بازار زنجان گفت: عدس وارداتی به منظور تعدیل قیمت این محصول وارد بازار زنجان شد و در حال حاضر در بازار زنجان عرضه می‌شود.

عبدالله جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارکرد: صادر کنندگان برای صادرات محصولات کشاورزی از تاریخ اول آبان ماه امسال، ملزم به اخذ شناسه کالا هستند به طوری که بدون اخذ شناسه کالا، امکان صادرات محصول از تاریخ فوق وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین وارد کنندگان محصولات کشاورزی نیز برای واردات از تاریخ اول تیر ماه سال جاری، ملزم به اخذ شناسه کالا هستند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: اخذ و نصب شناسه کالا به منظور صادرات و واردات محصولات کشاورزی طبق تکالیف ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجباری است.

توزیع عدس وارداتی در زنجان

وی با اشاره به توزیع عدسوارداتی در استان زنجان افزود: به منظور تنظیم بازار عدس و تعدیل قیمت و حمایت از مصرف کننده، عدس وارداتی توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان زنجان تامین و هم اکنون در حال توزیع است.

جعفری بیان کرد: عدس وارداتی از کشور کانادا با قیمت 5 هزار و 300 تومان به ازای هر کیلو برای عاملین توزیع و 5 هزار و 750 تومان برای مصرف کننده هم اکنون آماده توزیع توسط اتحادیه تعاونیهای روستایی استان زنجان است.

وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت حواله و هماهنگی لازم به واحد بازرگانی اتحادیه مراجعه و یا با شماره تلفن 02433775625 تماس بگیرند.

پرداخت مرحله سوم جایزه صادراتی محصول سیب‌زمینی

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مرحله آخر پرداخت جایزه صادراتی محصول سیب زمینی برای سال 94 در وجه تجار صادر کننده تامین و هم اکنون در حال پرداخت است.

وی افزود: این جوایز به منظور رونق صادرات و جلوگیری از زیان کشاورزان ناشی از کاهش قیمت در سال 94 براساس پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و توسط هیئت دولت اتخاذ شده بود که در سه نوبت و متناسب با تامین اعتبار در وجه تجار استان پرداخت می‌شود. 

جعفری عنوان کرد: در سال 94 مقرر شد به ازای صادرات هر کیلوگرم سیب زمینی، یک هزار و 500 ریال به عنوان جایزه صادراتی در وجه صادرکنندگان این محصول پرداخت شود.

استقبال خوب زنجانی‌ها از طرح ضیافت

وی ابراز کرد: اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان با نرخ های مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان زنجان در دسترس عموم قرار داده شده و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان کالاهای مشمول طرح ضیافت را برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت قرمز اعلام کرد و افزود: برنج به قیمت 2 هزار و 700 تومان، شکر 2 هزار و 885 تومان، مرغ منجمد 5 هزار و 800 تومان و گوشت قرمز نیز به قیمت 23 هزار تومان در قالب طرح ضیافت در استان زنجان در حال توزیع است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان زنجانی از اقلام توزیعی طرح ضیافت گفت: توزیع اقلام فوق در کنترل بازار نقش موثری داشته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر