logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۴۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نمایشگاه فرصت‌های شغلیِ مهارت‌محورِ کم‌سرمایه‌بر در زنجان برپا شد

نمایشگاه-فرصت‌های-شغلیِ-مهارت‌محورِ-کم‌سرمایه‌بر-در-زنجان-برپا-شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور، نمایشگاه فرصت‌های شغلیِ مهارت‌محورِ کم‌سرمایه‌بر در زنجان افتتاح و از امروز آغاز به کار کرد.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اولین نمایشگاه فرصت‌های شغلیِ مهارت‌محورِ کم‌سرمایه‌بر همزمان با سراسر کشور از امروز چهارشنبه (24 آذر) همزمان با سراسر کشور در زنجان افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 3 خواهران الزهرا(س) زنجان برپا شده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه فرصت‌های شغلیِ مهارت‌محورِ کم‌سرمایه‌بر صبح امروز با حضور محمدرضا انصاری (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و یرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان)، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری زنجان، فعالین اقتصادی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بسیج خواهران، افتتاح و آغاز به کار کرد.

انصاری با بیان اینکه نمایشگاه مذکور طی امروز و فردا در جریان است، افزود: ساعات بازدید از 10 تا 18 بوده و بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم، آزاد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: این نمایشگاه توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در مرکز شماره 3 خواهران الزهرا(س) واقع در اراضی پایین‌کوه، میدان شورا، بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی دایر شده است.

وی با اشاره به بازدید تعدادی از مسئولان در روز اول نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه، ایجاد اشتغال با سرمایه کم و با رویکرد مهارت‌محوری را بیان می‌کند و می‌تواند انگیزه مضاعفی در بین بازدیدگنندگان به‌ویژه جوانان ایجاد کند.

انصاری با بیان اینکه یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در کنار آموزش‌های تئوری، کمک زیادی به ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در جامعه می‌کند، خاطرنشان کرد: به عموم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود از این نمایشگاه بازدید کرده و با الگوگیری از این نمایشگاه برای آینده شغلی خود برنامه‌ریزی کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر