logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۴۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ابوذر همزمان با روز قشر بسیج رسانه در زنجان

برگزاری-آیین-اختتامیه-جشنواره-ابوذر-همزمان-با-روز-قشر-بسیج-رسانه-در-زنجان
بسیج رسانه استان زنجان گفت: آیین اختتامیه جشنواره ابوذر همزمان با روز قشر بسیج رسانه در زنجان، 21 دی ماه برگزار می‌شود.

عباسعلی سرداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و با تمدید مهلت 10 روزه ، 20 آذر به عنوان آخرین روز دریافت آثار اعلام شد.

وی با بیان اینکه 74 فعال رسانه‌ای استان زنجان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، افزود: 597 اثر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به این جشنواره ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: منتخبین این جشنواره پس از داوری آثار در سازمان بسیج رسانه مرکز در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی، انتخابات ریاست‌جمهوری و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه این آثار در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافی و اینفوگرافیک دریافت شده است، افزود: علاقه‌مندان در بخش معرفی ظرفیت‌های بومی نیز آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

سرداری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز قشر بسیج رسانه، بیان داشت: 21 دی ماه روز قشر بسیج رسانه است که اختتامیه این جشنواره نیز در این روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم هنوز مشخص نشده است، افزود: برنامه‌های مختلفی برای این اختتامیه پیش‌بینی شده است که بر اساس وضعیت کرونایی شهر زنجان در زمان برگزاری، اجرایی می‌شود.

این مسئول با تقدیر از اصحاب رسانه استان برای شرکت در هفتمین جشنواره ابوذر زنجان، گفت: استقبال مطلوبی از این جشنواره از سوی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه سخنران اصلی مراسم اختتامیه مسئول کشوری خواهد بود، افزود: رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

سرداری از پخش زنده این مراسم خبرداد و گفت: برنامه‌های جذابی برای مراسم اختتامیه پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر