logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۴۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

11 سکونتگاه غیررسمی در استان زنجان وجود دارد

11-سکونتگاه-غیررسمی-در-استان-زنجان-وجود-دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به سکونتگاه‌های غیررسمی استان زنجان، گفت: 11 سکونتگاه غیررسمی در استان زنجان وجود دارد.

به گزارش موج رسا; مسعود بیات منش امروز در ستاد بازآفرینی شهری استان زنجان با اشاره به بافت ناکارآمد شهری استان زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان سه شهرستان داری بافت ناکار آمد شهری است.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان 8 سکونت گاه غیررسمی وجود دارد، ابراز کرد: در شهرستان ابهر دو و در شهرستان قیدار نیز یک سکونت گاه غیر رسمی ووجود دارد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه به دلایل مختلف مانند نزدیک کوی فلسطین به راه آهن، مجاورت با کمربندی جنوبی، محیط کارگاهی و... باید این سکونگاه از آنجا جابه‌جا شود، تصریح کرد: در کوی فلسطین 113 خانوار ساکن هستند.

وی با بیان اینکه 60 درصد از واحدهای مسکونی کوی فلسطین 60 تا 75 متر مربع است، ادامه داد: 15 درصد از واحدهای مسکونی کوی فلسطیتن 30 تا 45 متر مربع است.

بیات‌منش با بیان اینکه 5 درصد از ظرفیت واحدهای مسکونی کوی زیتون را برای جانمایی ساکنیم کوی فلسطین آزاد نگه‌ داشته‌ایم، عنوان کرد: برای بازپرداخت ما به التفاوت قیمت واحد‌های مسکونی با نهاد‌های حمایتی و بانک مسکن رای زنی شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر