logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۴۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بیت‌المال بر باد رفته توسط روغن نباتی جهان زنجان باز گردانده می‌شود

بیت‌المال-بر-باد-رفته-توسط-روغن-نباتی-جهان-زنجان-باز-گردانده-می‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه بیت‌المال بر باد رفته توسط روغن نباتی جهان به استان باز گردانده می‌شود گفت: در مورد این کارخانه طبق قانون تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی، امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان، اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی و راه‌اندازی واحدهای نیمه کاره از مهمترین برنامه‌های استان است که ضروری است بانک‌ها با نگاه مثبت مشکلات این واحدها را حل کنند.

وی برضرورت تعیین تکلیف افزایش ظرفیت تولید روغن نباتی جهان تاکید کرد و گفت: هر چه قانونی است باید در مورد روغن نباتی جهان انجام شده و سهمیه روغن نیز بر اساس قانون به این کارخانه تعلق یابد.

مقام عالی استان با بیان اینکه صاحب کارخانه این واحد تولیدی را به قیمت 45 میلیارد تومان خریداری کرده در حالی که تنها 10 میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است، افزود: بیت‌المالی که توسط ایشان به باد داده شده است، به استان بازگردانده می‌شود.

استاندار زنجان گفت: در مورد روغن نباتی جهان فراتر از قانون عمل نمی‌شود و اگر خواست می‌تواند از طریق قانون موجود میزان تولید خود را افزایش دهد.

افشارچی با اشاره به اینکه جلسات بعد ستاد رفع موانع تولید ابتدا مصوبات جلسات گذشته پیگیری می‌شود تا قابلیت اجرایی داشته باشند، افزود: باید مصوبات به صورتی که تصویب شده است اجرایی شود.

"اسماعیلی" مدیرعامل و صاحب امتیاز روغن نباتی جهان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: روغن نباتی جهان تاکنون یک ریال تسهیلات و ارز از هیچ سازمانی دریافت نکرده و تلاش این مجموعه حفظ پرسنل بوده است.

وی با بیان اینکه زمانی که روغن خام در بازار موجود نبود ۲ هزار تن روغن خام خریداری شد، افزود: از 2 هزار تن روغن خام حواله‌ای نیز ۶۰۰ تن به این کارخانه داده نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود کارخانه را حفظ و تولید را انجام داده و همه روغن تولیدی را در اختیار سازمان صنعت و معدن قرار داده‌ایم.

مدیرعامل و صاحب امتیاز روغن نباتی جهان خاطرنشان کرد: بدهی مالیاتی و بدهی به تامین اجتماعی که مطرح می‌شود، مربوط به گذشته است.

اسماعیلی از ۵ برابری تولید روغن نباتی جهان خبرداد و گفت: لطف کنید روغن در اختیار این شرکت برای تولید قرار گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر